دسته‌بندی نشده

توری پرسی چیست انواع آن

توری پرسی چیست انواع آن

توری فشرده و ویژگی های آن، مشخصات فنی توری فشرده، وزن نوع توری، مراحل تولید توری، استفاده از توری، استفاده از توری، هزینه تکمیل توری.

توری پرسی یکی از محصولات سیمی چند منظوره است. این محصول گاهی اوقات به عنوان پرس حصاری شناخته می شود که به عنوان مش سیم نیز شناخته می شود. این نوع توری دارای فنرهای مربعی و مربعی است و به همین دلیل شبیه توری های جوشی است. محل تلاقی سیم های به کار رفته در این نوع توری به گونه ای است که نخ ها و قیطان ها به هم بافته شده اند. بافت این محصول باعث استحکام و دوام و در عین حال خاصیت ارتجاعی توری می شود. در این مقاله می خواهیم در مورد توری پرسی بیشتر بدانیم.

شبکه پرسش و ویژگی های آن

توری پرسی و تغییرات آن

همانطور که گفتیم مش مدیا نوعی توری فلزی است که در صنایع مختلف کاربرد فراوانی دارد. این نوع گریل معمولا از مواد مختلفی مانند آهن، فولاد یا فولاد گالوانیزه ساخته می شود. این فلزات به هم متصل می شوند تا شبکه مشبکی را تشکیل دهند که کاربردهای مختلفی دارد.

یکی از مهمترین ویژگی های مدیا مقاومت بالای آن در برابر ضربه، فشار، سرما و گرما است.

اندازه و اندازه مفتول های به کار رفته در توری پرس از 2 تا 6 میلی متر متغیر بوده و از نظر ظاهری انعطاف پذیر بوده و سطح صافی دارند.

یکی دیگر از مزایای توری فشار این است که حداکثر گردش هوا را فراهم می کند و در جریان آتش سوزی جریان شلنگ را مختل نمی کند. بنابراین انتخاب خوبی برای ایمن سازی مکان ها می باشد. توری پرسی به دلیل داشتن طرح های متنوع در معماری قابل استفاده است.

مشخصات Tory Percy

از ویژگی های مهم فنی توری پرسی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

جنس سیم: فلز، آهن یا گالوانیزه

قطر سیم: 3 تا 6 میلی متر

اندازه فنر توری: از 2 تا 8 سانتی متر

اندازه گیری ارتفاع: 1 تا 4 متر

ابعاد عرض: تا 2 متر

نمودار وزن توری پرسی

توجه به این نکته ضروری است که وزن هر نوع توری بسته به نوع آن متفاوت است. بر اساس نیاز خود و مطابق جدول زیر می توانید هر محصولی را سفارش دهید.

اندازه سیم، طول، عرض، فنر

3 تا 5 میلی متر، 2 متر، 1 متر، 2 × 2 سانتی متر

3 ~ 5 میلی متر، 2 متر، 1 متر، 4 × 4 سانتی متر

توزوک 3 اوبا 5 میلی متر، 2 متر، 1 متر، 5 × 5 سانتی متر

وارد فرآیند تولید توری شوید

برای ساخت این محصول از دستگاه مخصوصی به نام دستگاه توری پرسی استفاده می شود. این دستگاه کمک می کند تا بافت نخ ها در کنار یکدیگر قرار گیرند. یکی از وجوه متمایز کننده این ماشین ها این است که می تواند طناب های پرس با عرض های مختلف تولید کند.

هر یک از این دستگاه ها می توانند کابل های خاصی تولید کنند. به عنوان مثال، برخی از ماشین ها را فقط می توان برای تولید سیم آهن یا فولاد استفاده کرد.

روش دیگر تولید این محصول بر اساس روش غوطه وری است. در این روش یک حمام مذاب در دمای 450 درجه سانتیگراد ایجاد می شود و سپس داخل حمام ذوب می شود. پس از خارج شدن این محصول از مخزن، با کربن و اکسیژن واکنش داده و در نهایت لایه ای از مقاومت در برابر خوردگی و زنگ زدگی روی آن ایجاد می شود.

بخوانید: توری توری چیست؟ کاربردها و خواص آن

مزیت استفاده از توری پرسی

یکی از مهمترین مزایای استفاده از توری فشاری به شرح زیر است:

سطح ضد لغزش

قیمتش درسته

حذف و نصب آسان

در برابر زنگ زدگی و خوردگی بسیار مقاوم است

سبکتر از کاغذ است اما سطح بالاتری دارد

اپلیکیشن توری پرسی

توری پرسی

توری ایرانی با توجه به بافت و استحکامی که دارد می تواند در مناسبت های مختلف مورد استفاده قرار گیرد. از مهمترین کاربردهای Torsi Persi می توان به موارد زیر اشاره کرد:

حفاظ درب و پنجره

ساخت قفس حیوانات

حصارکشی در اطراف مزارع، باغ ها و زمین های کشاورزی

نصب و راه اندازی سیستم های گرمایشی

می توان از آن در صنایع شیمیایی، صنعت نفت، صنایع پزشکی و متالورژی استفاده کرد

ایجاد پنل های سه بعدی

بتن ریزی پایه کف و دیوارها

جالب است بدانید توری ایرانی با توجه به بافتش به سه قسمت موج معمولی، موج بافته و هلندی تقسیم می شود.

توری پرسی به دلیل ویژگی های متمایزش به عنوان توری همه کاره شناخته می شود. زیرا با قیمت قابل قبول و کاربرد وسیع، شبکه ای پرطرفدار در بین مصرف کنندگان محسوب می شود.

قیمت اجاره را بخواهید

قیمت توری ایرانی با توجه به نوع نخ و جنس آن متفاوت است. لطفا توجه داشته باشید که جنس نخ استفاده شده در این محصول ممکن است منعکس کننده کیفیت و استحکام توری باشد.

قیمت توری پرس مانند سایر محصولات مفتولی بر اساس عوامل مختلف متفاوت است و نمی توان آن را قیمت یکسانی در نظر گرفت.

برای اطلاع از قیمت کابل های پرس و دریافت راهنمایی های لازم در مورد عملکرد، وزن و استحکام این محصول با توجه به نیاز خود می توانید با کارشناسان اصفهان آهن تماس حاصل فرمایید.

اخرین حرف

در این مقاله در مورد توری پرسی، انواع و کاربردهای آن بحث شده است. همانطور که گفتم توری پرس به عنوان یک توری همه کاره شناخته می شود که در بسیاری از صنایع و همچنین ساختمان سازی استفاده می شود. از مهمترین کاربردهای توری ایرانی می توان به صنایع شیمیایی، صنایع نفت، حفاظ درب و پنجره ها و همچنین ساخت محوطه حیوانات اشاره کرد. نکته مهم در مورد نصب پرس مش این است که این کار به صورت فنی و اختصاصی انجام می شود و باید توسط متخصص انجام شود. قبل از نصب باید محل نصب توری با دقت کامل اندازه گیری شده و سپس اقدام به نصب توری نمایید.

توری پرس شده و ویژگی های آن، مشخصات فنی توری پرس شده، وزن توری پرس شده، فرآیند تولید توری پرس شده، استفاده از توری پرس شده، استفاده از توری پرس شده، قیمت توری پرس شده

توری پارسی یکی از پرکاربردترین محصولات نخ است. این محصول گاهی اوقات به عنوان یک چاپگر و وب سایت مجدد شناخته می شود. این نوع توری دارای فنرهای مربعی و مستطیلی می باشد و به همین دلیل شبیه توری جوش داده شده است. از نخ بافی در این نوع بافت استفاده می شود به این صورت که نخ ها و نخ ها به هم بافته می شوند. ماهیت این محصول این است که باعث استحکام و ثبات و در عین حال انعطاف توری می شود. در این مقاله می خواهیم در مورد توری پرسی بیشتر بدانیم.

شبکه پرس و جو و ویژگی های آن

Tori-Persy-and-His-Kinds

همانطور که اشاره کردیم پرس مش نوعی توری فلزی است که کاربردهای فراوانی در صنایع مختلف دارد. این نوع توری معمولا از مواد مختلفی مانند فلز، آهن یا گالوانیزه ساخته می شود. این فلزات در هم تنیده شده و شبکه مشبکی را تشکیل می دهند که کاربردهای متنوعی دارد.

یکی از مهم ترین ویژگی های توری چاپی مقاومت بالای آن در برابر ضربه، فشار، سرما و گرما است.

اندازه و اندازه سیم های استفاده شده در توری چین دار از 2 تا 6 میلی متر متغیر است و از نظر ظاهری انعطاف پذیر و صاف هستند.

یکی دیگر از ویژگی های توری پرس این است که حداکثر گردش هوا را فراهم می کند و در هنگام آتش سوزی جریان هیدرانت را قطع نمی کند. بنابراین، ایمن سازی مکان ها انتخاب خوبی است. توری پرسی به دلیل طرح های گسترده ای که دارد می تواند در هنر معماری استفاده شود.

مشخصات Tory Percy

از مهمترین مشخصات فنی توری پرسی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

جنس سیم: فلز، آهن یا گالوانیزه

قطر: 3-6 میلی متر

اندازه انگشتان توری: 2 تا 8 سانتی متر

ابعاد طول: 1 تا 4 متر

ابعاد عرض: تا 2 متر

جدول وزن توری پرسی

در اینجا شایان ذکر است که وزن هر تسمه چاپ با توجه به نوع آنها متفاوت است. شما می توانید هر محصولی را با توجه به نیاز خود و مطابق جدول زیر سفارش دهید.

اندازه سیم، طول، عرض، فنر

Hell 3 da 5 mm, 2 متر, 1 متر, 2 x 2 cm

3 و 5 میلی متر، 2 نمد، 1 متر، 4 × 4 سانتی متر

3 تا 5 میلی متر، 2 متر، 1 متر، 5 × 5 سانتی متر

فرآیند تولید توری فشرده

برای تولید این محصول از دستگاه مخصوصی به نام توری پرسی استفاده شده است. این دستگاه به قرار دادن سیم ها در کنار یکدیگر کمک می کند. یکی از ویژگی های متمایز این ماشین ها این است که می توانند توری با هر عرضی تولید کنند.

هر یک از این دستگاه ها می توانند سیم های خاصی تولید کنند. به عنوان مثال، برخی از ماشین ها را فقط می توان برای تولید سیم آهن یا فولاد استفاده کرد.

روش دیگر ساخت این محصول بر اساس روش غوطه وری است. در این روش یک حمام مذاب با دمای 450 درجه سانتیگراد ایجاد می شود و سپس قطعه در این حمام ذوب می شود. هنگامی که این محصول از مخزن خارج می شود، با کربن و اکسیژن واکنش نشان می دهد و در نهایت لایه ای از مقاومت در برابر خوردگی و زنگ زدگی را تشکیل می دهد.

توری پرسی چیست انواع آن

توری پرسی چیست انواع آن

حتما بخوانید: توری مش چیست؟ کاربردها و ویژگی های آن

مزایای استفاده از توری پرسی

از مهمترین مزایای کانال های رسانه ای می توان به موارد زیر اشاره کرد:

سطح غیر لغزنده

نارسی توریری

حذف و نصب آسان

مقاومت بالا در برابر زنگ زدگی و خوردگی

سبکتر از قلع است، اما از جایگاه بالایی برخوردار است

برنامه توری پرسی

توری پرسی

توری ایرانی به دلیل غنای و استحکامی که دارد در بسیاری از موارد قابل استفاده است. از مهمترین کاربردهای Torsi Persi می توان به موارد زیر اشاره کرد:

پوشش درب و پنجره

ساخت قفس حیوانات

آنها مزارع، باغ ها و مناطق کشاورزی را احاطه کرده اند.

نصب و راه اندازی سیستم های گرمایشی.

می توان از آن در صنایع شیمیایی، صنعت نفت، صنایع پزشکی و متالورژی استفاده کرد

سه قسمت درست کنید

تقویت بتنی پی کف و دیوار

جالب است بدانید توری ایرانی با توجه به بافتش به سه دسته مواج معمولی، مواج حصیری و مواج هلندی تقسیم می شود.

توری پرسی به دلیل ویژگی های متمایزش به عنوان توری همه کاره شناخته می شود. به دلیل قیمت مناسب و کاربرد وسیع، محبوبیت زیادی در بین مصرف کنندگان دارد.

قیمت بسته شدن را بخواهید

قیمت توری پرسی به نوع سیم و جنس آن بستگی دارد. لطفا توجه داشته باشید که مواد سیم به کار رفته در این محصول ممکن است نشان دهنده کیفیت و استحکام توری باشد.

قیمت توری پرس مانند سایر محصولات کابلی بر اساس عوامل مختلفی می تواند متفاوت باشد و نمی توان قیمت واحدی را در نظر گرفت.

برای اطلاع از قیمت توری پرس و راهنمایی لازم در خصوص ویژگی ها، وزن و حتی عملکرد این محصول بنا به نیاز خود می توانید با کارشناسان اصفهان آهن تماس حاصل فرمایید.

اخرین حرف

این مقاله در مورد توری پرسی، انواع و کاربردهای آن بحث شده است. همانطور که گفتیم مش پرس به عنوان یک توری همه کاره شناخته شده است که در بسیاری از صنایع و همچنین در صنعت ساختمان استفاده می شود. یکی از مهمترین کاربردهای توری ایرانی در صنایع شیمیایی، صنایع نفت، حفاظ در و پنجره و ساخت قفس حیوانات می باشد. نکته مهم در نصب توری پرس این است که کار کاملا فنی و تخصصی بوده و باید توسط متخصص انجام شود. قبل از نصب باید محل نصب تله را با نهایت دقت سنجیده و سپس اقدام به نصب تله نمایید.

توری پرس شده و خواص آن، مشخصات فنی توری فشرده، وزن توری فشرده، فرآیند تولید توری پرس شده، استفاده از توری فشرده، استفاده از توری فشرده، قیمت توری پرس شده

توری پرسی یکی از همه کاره ترین محصولات سیمی است. گاهی اوقات به این محصول پرس حصاری و مش سیم می گویند. این نوع توری از فنرهای مربعی و مستطیلی تشکیل شده و به همین دلیل شبیه توری جوش داده شده است. تلاقی سیم های مورد استفاده در این نوع توری به گونه ای است که تارها و پودها به هم بافته می شوند. نوع بافت این محصول به آن استحکام و پایداری و در عین حال انعطاف توری می بخشد. در این مقاله می خواهیم در مورد توری پرسی بیشتر بدانیم.

استعلام شبکه و کارکردهای آن

توری-پرسی-و-انواع آن

همانطور که قبلاً اشاره کردیم مش پرس نوعی توری فلزی است که در صنایع مختلف کاربرد فراوانی دارد. این نوع توری معمولا از مواد مختلفی مانند فلز، آهن یا روی ساخته می شود. این فلزات در هم تنیده شده و شبکه مشبکی را تشکیل می دهند که کاربردهای متفاوتی دارد.

یکی از مهم ترین ویژگی های توری چاپی مقاومت بالای آن در برابر ضربه، فشار، سرما و گرما است.

اندازه و اندازه سیم های به کار رفته در توری تحت فشار از 2 تا 6 میلی متر متغیر بوده و از نظر ظاهری انعطاف پذیر بوده و سطح صافی دارند.

یکی دیگر از ویژگی های مدیا نت این است که گردش هوای بالایی دارد و در هنگام آتش سوزی مانع از جریان شلنگ آب نمی شود. بنابراین، گزینه خوبی برای حفظ مناطق امن است. توری پرسی به دلیل طرح های متنوعی که دارد در معماری قابل استفاده است.

توری پرسی دقیقا می دانست

از مهمترین مشخصات فنی Tory Percy به موارد زیر اشاره می کنیم:

جنس سیم: آهن، فولاد یا گالوانیزه

قطر سیم: 3 تا 6 میلی متر

ابعاد فنر توری: 2 تا 8 سانتی متر

طول: 1 تا 4 متر

ابعاد عرض: تا 2 متر

نمودار وزن توری پرسی

آنچه در اینجا باید به آن توجه کرد این است که وزن هر نوع توری بسته به نوع آن متفاوت است. بسته به نیاز خود و طبق جدول زیر می توانید هر محصولی را سفارش دهید.

اندازه سیم، طول، عرض، فنر

3 میلی متر تا 5 میلی متر، 2 متر، 1 متر، 2 سانتی متر در 2 سانتی متر

3 تا 5 میلی متر، 2 متر، 1 متر، 4 × 4 سانتی متر

3 – 5 لیمیلیمترا، 2 محدود کننده، 1 شیرین، 5 × 5 کمتر،

فرآیند چسباندن

برای ساخت این محصول از دستگاه مخصوصی به نام دستگاه توری پرسی استفاده شده است. این دستگاه به کنار هم قرار دادن سیم ها کمک می کند. یکی از جنبه های متمایز این دستگاه این است که می تواند پارچه پرس با عرض های مختلف تولید کند.

هر یک از این دستگاه ها می توانند کابل یکسانی را ارائه دهند. به عنوان مثال، برخی از ماشین ها را فقط می توان برای ساخت فلز یا فولاد استفاده کرد.

روش دیگر تولید این محصول بر اساس روش غوطه وری است. این روش یک حوضچه مذاب با دمای 450 درجه سانتیگراد ایجاد می کند و سپس قسمت داخل استخر را ذوب می کند. هنگامی که این محصول از مخزن خارج می شود، با کربن و اکسیژن واکنش داده و در نهایت یک لایه مقاوم در برابر خوردگی و زنگ زدگی در بالای آن تشکیل می شود.

حتما بخوانید: توری تور ماهی چیست؟ کاربرد و ویژگی های آن

مزیت استفاده از توریوم پرسی

یکی از بزرگترین مزایای استفاده از صفحه مطبوعاتی موارد زیر است:

سطح ضد لغزش

قیمت مناسب

حذف و نصب آسان

مقاومت بالا در برابر زنگ زدگی و خوردگی

سبکتر از ورق فلز است، اما پایداری بالاتری دارد

برنامه Te Tori Percy

محافظه کار پرسی

توری ایرانی به دلیل بافت و استحکامی که دارد در موقعیت های مختلفی قابل استفاده است. از مهمترین کاربردهای تورسی پارسی می توان به موارد زیر اشاره کرد.

حفاظت درب و پنجره

ساخت قفس حیوانات.

حصارکشی در اطراف مزارع، باغ ها و زمین های کشاورزی

نصب و راه اندازی سیستم گرمایشی

قابل استفاده در صنایع شیمیایی، صنعت نفت، صنعت پزشکی و متالورژی

ایجاد پنل های سه بعدی

تقویت بتنی پی کف و دیوارها.

جالب اینجاست که توری ایرانی از نظر بافت به سه دسته مواج معمولی، قیطان مواج و هلندی مواج تقسیم می شود.

توری پرسی به دلیل ویژگی های منحصر به فردش به عنوان توری همه کاره شناخته می شود. زیرا با وجود اینکه قیمت مناسب و کاربرد وسیعی دارد اما در بین مصرف کنندگان محبوبیتی به حساب نمی آید.

قیمت را بخواهید

قیمت توری ایرانی بستگی به نوع نخ و جنس آن دارد. توجه داشته باشید که جنس نخ به کار رفته در این محصول ممکن است نشان دهنده کیفیت و استحکام توری باشد.

قیمت توری پرس مانند هر محصول مفتولی به عوامل زیادی بستگی دارد و نمی توان آن را یک قیمت در نظر گرفت.

برای اطلاع از قیمت توری پرس و دریافت راهنمایی های لازم در مورد ویژگی ها، وزن و کارایی این محصول در صورت نیاز می توانید با کارشناسان اصفهان آهن تماس حاصل فرمایید.

اخرین حرف

در این مقاله در مورد توری پرسی، انواع و کاربردهای آن صحبت شده است. همانطور که گفتیم توری پرس به یک توری همه کاره گفته می شود که در بسیاری از صنایع و همچنین در ساختمان سازی استفاده می شود. یکی از مهمترین کاربردهای تورهای ایرانی در صنایع شیمیایی، صنایع نفت، محافظت از در و پنجره و همچنین ساخت قفس برای حیوانات است. نکته مهم در نصب توری پرس این است که این کار کاملا فنی و تخصصی است و باید توسط متخصص انجام شود. قبل از نصب باید محل نصب توری را با دقت کامل اندازه گیری کرد و سپس نسبت به نصب توری اقدام کرد.

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *