دسته‌بندی نشده

جدول اشتال میلگرد + راهنمای استفاده از جدول

جدول اشتال میلگرد + راهنمای استفاده از جدول

جدول میلگرد فولادی حاوی اطلاعات استاندارد مورد نیاز صنعت ساختمان بر اساس استاندارد DIN آلمان می باشد. این جدول به دلیل تولید محصولات فولادی ایران بر اساس استاندارد استال در ایران در بین مهندسین طراح در ایران محبوبیت دارد. برای اطلاع از نحوه محاسبه وزن میلگرد آنلاین می توانید روی لینک کلیک کنید.

میز ساختمان میلگرد

از بین مقادیر جدول پیدا کنید:

قطر

میلی متر سطح مقطع

سانتی متر مربع وزن یک متر است

کیلوگرم بر متر W1

مارتا اشنایدر برگر، اولین مهندس عمران در آلمان، جدول Steider را در سال 1938 توسعه و اصلاح کرد. وی کتاب های ارزشمندی در زمینه سازه های جامد و سیمان و بتن، فولاد ارائه کرده است.

کتاب جداول پروفیل غرفه که نشان دهنده قله در دستیابی به اهداف طراحی پروفیل ساختمان فولادی است تا کنون 5 تجدید چاپ داشته و حدود 100000 جلد کتاب در اختیار دانشجویان و اساتید قرار گرفته است.

مهم ترین نکته قبل از خرید میلگرد و محاسبه وزن و مقاومت میلگرد، باید قیمت میلگرد را بررسی کنید. زیرا قیمت این محصول بسته به تحولات سیاسی، قیمت عرضه و تقاضا و همچنین نرخ ارز و دلار متفاوت است. تجزیه و تحلیل دقیق هزینه این محصول به شما کمک می کند در هزینه و زمان پروژه خود صرفه جویی کنید.

میز ایستاده از آرماتور فولادی با قطر غیر استاندارد

جستجو بین مقادیر جدول:

در صف بمان

سطح مقطع میلی متر

سانتی متر مربع وزن یک متر است

راهنمای استفاده از جدول نوار

روش کار با جداول میلگرد استال بر اساس آزمون و خطا می باشد به این صورت که ابتدا سطح مقطع میلگرد با حرف A محاسبه و تعیین می شود.

همانطور که گفته شد اساس کار با این جدول آزمون و خطا است; ابتدا باید سطح مقطع میلگرد خریداری شده را محاسبه کرده و در نهایت آن را با مقدار عددی جدول میلگرد مقایسه کنید. کوچکترین عددی را که بزرگتر یا مساوی با مقدار محاسبه شده است علامت بزنید و سایر خصوصیات آن را در نظر بگیرید. اگر مشخصات با محصول شما مطابقت ندارد، باید به مقادیر بالا مراجعه کنید.

میز ثابت

پس از آن کوچکترین عددی را که مساوی یا بزرگتر از قطر لنگر است و نتیجه اولیه برابر با اندازه لنگر در جدول است را تعیین کنید، به همین ترتیب سایر اطلاعات موجود در قسمت را بررسی کنید و در صورت نتیجه با اندازه لنگر در جدول برابر نیست، باید قسمت بالاتر را در نظر بگیرید.

چگونه می توان وزن و جدول استال را برای میلگرد محاسبه کرد؟

برای تعیین اینکه چه مقدار میلگرد در پروژه خود نیاز دارید، باید تعداد کل میلگردهای مورد نیاز خود را به اضافه طول هر شاخه بدست آورید، سپس با استفاده از حاصل ضرب وزن هر متر میلگرد، طول جدول استال و تعداد میله ها، وزن میلگرد مورد نیاز خود را محاسبه کنید.

آخرین کلمه

در نهایت می توان گفت تمامی افرادی که در زمینه ساخت و ساز فعالیت دارند با تخته میلگرد آشنایی دارند و نحوه کار با آن را می دانند. در این جدول طبق استاندارد DIN آلمان مشخصات مقاطع مختلف فولادی آورده شده است که با استفاده از آن می توان سطح مقطع کل میلگرد را محاسبه کرد.

سوالات متداول

میز پایه فیکسچر چیست؟

جدول آرماتور شامل اطلاعات استاندارد مورد نیاز صنعت ساختمان بر اساس استاندارد DIN آلمان می باشد.

راهنمای استفاده از میز رسم میلگرد چیست؟

روش کار با میز میلگرد استال بر اساس آزمون و خطا می باشد به این صورت که سطح مقطع میلگرد ابتدا با حرف A محاسبه و مشخص می شود.

اشتال میلگرد، اشتال میلگرد با قطر غیر استاندارد، اشتال میلگرد، نحوه استفاده از اشتال میلگرد، نحوه محاسبه وزن با اشتال میلگرد؟

جداول میلگرد فولادی حاوی اطلاعات استاندارد مورد نیاز صنعت ساختمان بر اساس استاندارد DIN آلمان می باشد. این جدول به دلیل تولید محصولات فولادی ایران بر اساس استاندارد استال در بین مهندسین سازه در ایران محبوبیت دارد. برای اطلاع از محاسبه آنلاین میلگرد می توانید روی لینک وزن میلگرد کلیک کنید.

صفحه کنترل

جستجو در مقادیر جدول:

قطار – تعلیم دادن

میلی متر سطح مقطع

سانتی متر مربع وزن یک متر است

کیلوگرم بر متر W1

جدول اشتال میلگرد + راهنمای استفاده از جدول

جدول اشتال میلگرد + راهنمای استفاده از جدول

“مارتا اشنایدر برگر”، اولین مهندس ساختمان آلمان، جدول اشتایدر را در سال 1938 تهیه و اقتباس کرد. او کتاب ارزشمندی در مورد ساختمان های مستحکم از بتن سیمانی و فولاد ارائه کرده است.

کتاب «جدول پروفیل استال» نقطه اوج دستیابی به اهداف طراحی پروفیل ساختمانی فولادی است که تاکنون 5 بار تجدید چاپ شده و حدود 100000 جلد کتاب در اختیار دانش آموزان و معلمان قرار گرفته است.

نکته مهم این است که قبل از خرید میلگرد و محاسبه وزن و استال میلگرد باید به قیمت میلگرد دقت کرد. زیرا قیمت محصول با توجه به تحولات سیاسی، نرخ عرضه و تقاضا و همچنین نوسانات ارزش ارز و دلار متفاوت است. بررسی دقیق قیمت محصول می تواند به صرفه جویی در هزینه و زمان پروژه شما کمک کند.

میز حمل ساخته شده از آرماتور فولادی با قطر غیر استاندارد

جستجو بین مقادیر جدول:

ردیف

مساحت بلوک میلی متر

سانتی متر مربع وزن یک متر است

راهنمای استفاده از میز آرمیچر

روش کار با جدول استال میله بر اساس آزمون و خطا است که ابتدا سطح مقطع میله با حرف A محاسبه و تعیین می شود.

همانطور که گفته شد، کار با این جدول بر اساس آزمون و خطا است. در مرحله اول باید سطح مقطع میلگردهای خریداری شده را محاسبه کرده و در نهایت با مقادیر عددی جدول میلگرد مقایسه کنید. کوچکترین عددی را که بزرگتر یا مساوی با مقدار محاسبه شده است علامت بزنید و سایر خصوصیات آن را در نظر بگیرید. اگر مشخصات با محصول شما مطابقت ندارد، باید به مقادیر بالا مراجعه کنید.

میز تقویتی

سپس کوچکترین عدد مساوی یا بزرگتر از قطر آرماتور تعیین می شود و نتیجه اولیه برابر با اندازه آرماتور در جدول است، به همین ترتیب سایر داده ها را با قسمت بررسی کنید و در صورت مساوی نبودن نتیجه به اندازه آرماتور در جدول، بخش بالاتری در نظر گرفته شود.

چگونه با استفاده از جدول تقویتی استال وزن را محاسبه کنیم؟

برای تعیین اینکه به چه تعداد میلگرد در پروژه خود نیاز دارید، باید تعداد کل میلگردهای مورد نیاز و طول هر شاخه را بدست آورید، سپس از حاصل ضرب مقادیر وزن در متر برای یافتن نقطه توقف استفاده کنید. طول و مقدار میلگرد را جدول بندی کنید و وزن میلگرد مورد نیاز را محاسبه کنید.

آخرین کلمه

در نهایت می توان گفت که تمامی افرادی که در صنعت ساختمان مشغول به کار هستند، برنامه آرماتوربندی را می شناسند و می توانند با آن کار کنند. در این جدول مشخصات انواع پروفیل های فولادی بر اساس استاندارد DIN آلمان آمده است که به شما امکان محاسبه سطح مقطع کل میلگرد تقویت کننده را می دهد.

سوالات متداول

Cad میلگرد tabla stalla است؟

جدول آرماتور شامل اطلاعات کلی مورد نیاز صنعت ساختمان بر اساس استاندارد DIN آلمان می باشد.

دستورالعمل استفاده از میزهای تقویتی چیست؟

روش کار با میز میلگرد استال بر اساس آزمون و خطا می باشد، بنابراین سطح مقطع میلگرد ابتدا با حرف A محاسبه و تعیین می شود.

نکته مهم این است که قبل از خرید میلگرد و محاسبه وزن و استال میلگرد باید به قیمت میلگرد دقت کرد. زیرا قیمت محصول با توجه به تحولات سیاسی، نرخ عرضه و تقاضا و همچنین نوسانات ارزش ارز و دلار متفاوت است. بررسی دقیق قیمت محصول می تواند به صرفه جویی در هزینه و زمان پروژه شما کمک کند.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *