دسته‌بندی نشده

راهنمای خرید ناودانی: 13 نکته اساسی قبل، حین و بعد از خرید

مقدار تیرآهن مورد نیاز برای ساختمان یک تا سه طبقه

در دستورالعمل خرید کرامپ نکاتی را که قبل از انتخاب و خرید محصول باید به آن ها توجه کنید و نحوه تکمیل فرآیند در هنگام خرید این محصول را به شما یادآوری می کنیم. در نهایت شرایط و مشاوره پس از خرید گل میخ را بررسی می کنیم که چگونه ویژگی های محصول خریداری شده را بررسی کنید تا از کیفیت تجهیزات خود اطمینان حاصل کنید. با این مقاله از دایره المعارف ملل آهنین همراه باشید تا سود و خرید آسان را تجربه کنید.

1 مشاوره قبل از خرید گل میخ

2 نکته برای خرید قفل

3 نکته بعد از خرید ناخن

نکات قبل از خرید stollen

اولین قدم در هر نوع راهنمای خرید میله این است که قبل از خرید میله با نکات مهم آشنا شوید. این مرحله از آن جهت حائز اهمیت است که در صورت خرید با اطلاعات کامل در مورد کالای مورد نظر، احتمال اشتباه در سفارش یا خرید کالای بی کیفیت به حداقل می رسد. به همین دلیل، ما همچنان به ارائه مهمترین اطلاعات در مورد پست ها ادامه می دهیم.

نکاتی قبل از خرید کفش پاشنه بلند

1- شناسایی شن و ماسه

ناودان یا کانال یکی از مقاطع مهم در ساخت و ساز ساختمان است که مقطعی مشابه حرف U انگلیسی دارد. این پروفیل فولادی که از دو بال عمود بر بدنه تشکیل شده است به دو صورت بال موازی و بال مورب ساخته می شود.

گیره ها معمولاً بر اساس استانداردهای UPE (یا UPA) و UPN (یا UNP) تولید می شوند. تفاوت اصلی این دو استاندارد در زاویه و ضخامت بالها است. بنابراین نوع UPE دارای بال هایی با زاویه 90 درجه است و ضخامت بال ها از ابتدا تا انتها یکسان است اما زاویه بال و بال نوع UPN بزرگتر و مایل است. بال ها

معرفی گل میخ

2- انواع ناخن

تحقیقات را می توان بر اساس جنبه های مختلفی طبقه بندی کرد که در زیر به برخی از آنها اشاره می شود:

از نظر ظاهر

شاخه ها با توجه به شکل ظاهری خود به دو نوع ساده و مشبک تقسیم می شوند:

گل میخ های ساده در سایزهای 5 تا 22 موجود می باشد.

بست زنجیر دارای سوراخ هایی در بدنه خود برای بستن پیچ و مهره می باشد.

از نظر وزن

به طور کلی گیره ها به دو دسته سبک و سنگین تقسیم می شوند. بر اساس استاندارد تولید می توان گفت که استاندارد UPE یک لوگ سبک و استاندارد UNP یک لوگ سنگین یا وزن معادل اروپایی است.

نکته دیگری که باید به عنوان راهنمای خرید لولاهای سبک و سنگین بدانید، توجه به اندازه های این دو لولا است. بنابراین، یک پایه سنگین دارای دهانه و ضخامت بیشتری نسبت به یک پایه سبک است.

از نظر روش های تولید

ناودانی ها را با توجه به روش تولید می توان به دو نوع پرس و پارچه طبقه بندی کرد. ناودانی های پارچه ای در کارخانه های تولیدی با عبور از غلتک های مخصوص به شکل نهایی گل میخ ها از خط تولید خارج می شوند، اما ناودانی های پرس با استفاده از پرس ورق فولادی ساخته می شوند.

در مقاله زیر می توانید با پرچ و انواع آن بیشتر آشنا شوید.

#باید خواند شود

صدای ملت

ارائه کارشناس میلز آهن: با انواع استانداردهای استخوانی آشنا شوید

انواع استاندارد دانش آموزان

بر اساس جنسیت

ناودانی های پارچه ای از فولاد ST37 و ST52 ساخته شده اند. ناودانی های فشار را می توان از فولاد، گالوانیزه، آلومینیوم و حتی فولاد ضد زنگ ساخت. اما به طور کلی میلگردهای فولادی رایج ترین نوع این قطعه است که در ساخت و ساز ساختمان کاربرد فراوانی دارد.

3- اندازه ناودانی ها

دانستن ابعاد ناودانی یکی از مهم ترین مواردی است که در خرید صحیح و اصولی به شما کمک می کند. به همین دلیل، طول و اندازه گل میخ را برای بقیه دستورالعمل های خرید بررسی می کنیم.

طول میله: عموماً دکل ها در بازوهای 6 و 12 متری تولید می شوند. با این حال اگر به طول کمتر از این مقدار نیاز دارید، می‌توانید با استفاده از روش‌های مختلف برش مانند ماشین‌های فرز یا برش هوا، ناودانی‌ها را بر اساس نیاز مشتری برش دهید.

سایز گل میخ: منظور از سایز ارتفاع گل میخ بر حسب میلی متر است که معمولا در سایزهای بین 30 تا 400 میلی متر قابل تولید است اما این محصول بیشتر در سایزهای 50 تا 330 میلی متر تولید و به بازار عرضه می شود.

سایر اجزای مهم برای اندازه گیری کابینت ها ضخامت کابینت، طول ارسی و ضخامت ارسی است که می توانید به عنوان منبع قابل اعتماد اندازه گیری و ابعاد که روی میز دیده می شود، اشاره کنید.

# باید خواند شود

آهن ملت ها

توصیه تخصصی آهن مال: جدول مطالعاتی اشتال را مطالعه کنید

میز غرفه ناخن

4- وزن

نکته مهم دیگر قبل از خرید ناودانی توجه به وزن آنهاست. زیرا ناودانی ها بر حسب وزن به فروش می رسند. برای مشاهده وزن استاندارد گل میخ ها می توانید از جدول استال که در بالا ارائه کردیم استفاده کنید اما اگر می خواهید وزن آن را خودتان محاسبه کنید می توانید از فرمول زیر استفاده کنید.

1000 / ([x2 (عرض بال x ضخامت بال) + (طول بال x ضخامت بال)] x طول x تراکم)

5- کارخانه تولید دکمه (با نام تجاری استودانی)

اگر برندهای ناخن را می شناسید، می توانید این قطعه استیل را با خیال راحت خریداری کنید. بیشتر میخ های داخلی در کارخانه های زیر تولید می شود و بیشتر میخ های وارداتی از اروپا و کشورهایی مانند ترکیه و اوکراین وارد می شود.

مهمترین کارخانه های تولید پرچ:

نظر شرکت شرکت فولاد تبریز

گروه فولاد البرز مفتخر است

شرکت ذوب آهن اصفهان

شرکت فولاد البرز ایران (فایکو)

گروه صنعتی شکفتا مشهد

شرکت فولاد کوهپایه

مجموعه پروفایل های سنث ماهان

سپهر، شرکت فولاد ایران

راهنمای خرید ناودانی: 13 نکته اساسی قبل، حین و بعد از خرید

راهنمای خرید ناودانی: 13 نکته اساسی قبل، حین و بعد از خرید

6- قیمت ناودانی

قیمت سنجاق سر به عوامل مختلفی بستگی دارد و پیگیری قیمت نیز روش های مختلفی دارد. یکی از روش های تعیین قیمت ناودانی بورس اوراق بهادار است. از دیگر عوامل موثر بر قیمت این فولاد پروفیل می توان به نوسانات ارزی و حجم عرضه و تقاضا اشاره کرد. همچنین جهش سهام در کشور بر قیمت نهایی عرضه شده در بازار تاثیرگذار خواهد بود. موجودی ها حتی بر افزایش قیمت واردات نیز تأثیر می گذارد. به این معنی که اگر واردات این محصول زیاد باشد و پس از آن موجودی افزایش یابد، قیمت پیشنهادی کاهش می یابد. در نهایت در مورد قیمت ناودانی باید به سایز و ابعاد توجه کنید. برای این کار به شما توصیه می کنیم قیمت های تمام سایزها را که روزانه به روز می شوند را مشاهده کنید و برای خرید ناودانی به لینک زیر مراجعه کنید و هر روز قیمت ناودانی را مشاهده کنید.

قیمت ها را ببینید و ناودانی بخرید

جوامع فلزی؛ مرکزی که در آن انواع اقلام سبک و سنگین به صورت آنلاین و حضوری به فروش می رسد

روزهای مدرسه

7- محوطه بارگیری شهری

توجه به این نکته ضروری است. از آنجایی که محصول مورد نظر شما ممکن است در یک یا چند کارخانه محدود تولید شود، در این صورت فروشنده باید محل بارگیری و کارخانه تولیدی را به شما اطلاع دهد. زیرا فاصله نقطه بارگیری تا نقطه تخلیه در هزینه حمل و نقل و در نهایت در هزینه نهایی محصول بسیار مهم است.

نکاتی برای خرید گل میخ

برای خرید ساقه ها می توانید از روش های مختلفی مانند خرید از کارخانه ها، سهام یا شرکت های بازرگانی استفاده کنید. با توجه به عدم امکان خرید کالاهای کم تناژ از کارخانه و عدم ارسال روزانه به کارخانه ها و همچنین قوانین خاص برای خرید از بازار، خرید از شرکت های بازرگانی اغلب به عنوان یک مشتری اختیاری است. به همین منظور به بررسی مراحل خرید شرکت های تجاری در اجرای راهنمای خرید ناودانی می پردازیم.

نکاتی برای خرید گل میخ

1- اطلاعاتی که باید توسط مشتری به فروشنده ابلاغ شود

هنگام استعلام قیمت ناودانی و تصمیم به خرید آن، باید اطلاعات مورد نیاز محصول را به فروشنده اطلاع دهید تا فروشنده بر اساس درخواست شما بهترین قیمت را به شما بدهد. در این زمینه، اطلاعاتی که باید به فروشنده ارسال کنید شامل موارد زیر است:

نوع گل میخ استاندارد: اینکه آیا استاندارد مورد نظر UPE یا UNP است باید در هنگام بازرسی مشخص شود.

اندازه پین: اندازه پین ​​یک اطلاعات کلیدی در هنگام سوال در مورد قیمت این محصول است

طول شاخه: باید تعیین کنید که آیا به 6 متر یا 12 متر نیاز دارید یا به طول کمتری نیاز دارید، در این صورت طول مورد نیاز باید قبل از ارسال قطع شود.

نام تجاری گل میخ (در صورت نیاز): اگر برند خاصی در ذهن دارید، باید به فروشنده اطلاع دهید.

تناژ تقاضا: تشخیص تناژ یا مقدار مورد نیاز در قیمت پایه محصول بسیار مهم است. در صورت خرید با تناژ بالا، قیمت پایه کمتر از خرید با تناژ پایین خواهد بود.

محل تخلیه: فروشنده با اعلام محل تخلیه، نزدیک ترین کارخانه به محل مورد نظر شما را انتخاب می کند و به این ترتیب هزینه حمل و نقل کمتری متحمل می شوید.

روش پرداخت: روش پرداخت می تواند نقدی یا اعتباری باشد که باید در ابتدای سفارش با فروشنده تایید شود.

2- تایید فاکتورها و پیش پرداخت ها

پس از ارائه لیست کالای مورد نیاز و دریافت راهنمایی های لازم از کارشناس فروش، برای محصول پیش فاکتور صادر و برای مشتری ارسال می کنیم. ضمناً زمان تقریبی تحویل محصول نیز به اطلاع مشتری خواهد رسید. پیش فاکتورهای صادر شده باید کاملا تایید شده و هرگونه مغایرت با محصول درخواستی اعلام شود. ضمناً با تایید پیش فاکتور توسط مشتری و پرداخت، کالای مورد نظر با توجه به زمان بارگیری برای مشتری عرضه و ارسال می شود.

نکته: یکی از مهمترین مزیت های خرید مارچوبه از شرکت های بازرگانی، علاوه بر امکان خرید روزانه در تناژهای مختلف، امکان پیگیری فوری وضعیت سفارش شما در هر مرحله و اصلاح، کاهش یا افزایش آن در صورت نیاز است. . محصول در فاکتور

3- از هزینه های حمل و بارگیری و توزین آگاه باشید

علاوه بر هزینه فاکتوری که در زمان تایید پرداخت می کنید، هزینه های مهم دیگری شامل هزینه های بارگیری، توزین و حمل و نقل است که باید هنگام بارگیری پرداخت کنید.

نکات پس از خرید گل میخ

آخرین مرحله در راهنمای خرید ناخن ما مرور نکات پس از خرید است. در این بخش به همه مواردی که پس از خرید باید به آن توجه کنید خواهیم پرداخت.

مشاوره پس از خرید گل میخ

1- هماهنگی دریافت محصول

پس از تحویل کالا، مشتری باید اقدامات لازم را برای تخلیه و تحویل کالا با توجه به زمان تحویل انجام دهد. به این معنی که امکانات لازم مانند خودرو و نیروی انسانی باید در محل تخلیه وجود داشته باشد.

2- تسویه نهایی طبق رسید

همانطور که گفتیم قیمت اسب بر اساس وزن آن منتشر می شود. بنابراین پس از بارگیری و توزین و تعیین وزن دقیق بار، فاکتور نهایی صادر می شود که شامل قیمت دقیق می باشد. در این صورت با مقایسه مبلغ فاکتور و مبلغ پیش فاکتور مشخص می شود که مشتری بدهکار است یا بستانکار و در صورت طلبکار بودن مشتری بلافاصله مبلغ اضافی به وی مسترد می شود. در صورت تاخیر، مشتری باید قبل از دریافت کالا نسبت به تسویه حساب اقدام کند.

3- بررسی ظاهر کالا پس از دریافت آن

از آنجایی که آماده سازی و حمل و نقل محصولات فولادی (مانند ناودانی ها و اندازه های مخصوص وارداتی) زمان می برد، ممکن است محصول زنگ بزند. اما نکته اصلی هنگام بررسی خوردگی محصول توجه به رنگ و عمق خوردگی آن است. بنابراین زرد شدن سطح یک محصول فولادی که می توان آن را با دست یا با دستمال تمیز کرد، نشان دهنده شروع فرآیند اکسیداسیون است و بر کیفیت محصول تاثیری ندارد. اگر سطح محصول در حال کنده شدن است و رنگ زنگ از نارنجی به قرمز تغییر کرده و در نهایت زنگ عمیقاً نفوذ کرده است، اندازه گیری کیفیت بار ضروری است.

نکته دیگر در نگاه به ظاهر ناودانی توجه به صافی فلز است. به گونه ای که قوس یا خمیدگی در کنار آن وجود نداشته باشد.

اخرین حرف

شناخت محصول، اطلاعاتی که باید به فروشنده ارسال شود، روش خرید و مشاوره پس از خرید از نکات اصلی راهنمای خرید پرورش است. اکنون که همه چیزهایی را که باید در مورد خرید میله بدانید، می توانید با اطمینان خاطر با بهترین قیمت و کیفیت خرید کنید و از استاندارد و کیفیت محصول خود مطمئن باشید.

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *