دسته‌بندی نشده

ورق فولادی نسوز چیست و چه مشخصات و کابردهایی دارد؟

امروزه در بسیاری از پروژه های بزرگ و کوچک اعم از ساختمانی، صنعتی و تجاری از انواع مواد معدنی به اشکال مختلف استفاده می شود. به همین ترتیب اکثر افرادی که در یک پروژه فعالیت می کنند باید از خواص فلزات مختلف آگاه باشند تا بتوانند بهترین فلز را با خواص مناسب انتخاب کنند.

اگر فلز به درستی انتخاب نشود، پس از اتمام پروژه، عواقب آن برای مردم ناخوشایند خواهد بود. به عنوان مثال، لازم است فلز انتخاب شده به اندازه کافی در برابر تغییرات دمایی پروژه مقاوم نباشد و شکل خود را تغییر دهد.

همینطور انتخاب فلز کاملاً حرفه ای و مهندسی برای جلوگیری از آسیب های احتمالی ضروری است. در حال حاضر یکی از پرکاربردترین فلزات ورق نسوز می باشد. در این مطلب دوستان عزیز قصد داریم شما را با این فلز و کاربردهای آن آشنا کنیم.

ورق ضد حریق چیست؟

چگونه ورق نسوز بسازیم؟

اگرچه ورق چدن داکتیل دارای نقطه ذوب بالایی است، اما از آن چند چیز می توان ساخت؟

خواص فولاد نسوز

پودرهای کاربید

استفاده از فولاد نسوز

راهنمای خرید ورق چدن داکتیل

تخته نسوز چیست؟

به طور کلی می توان گفت که اصطلاح فلز نسوز برای توصیف گروهی از عناصر فلزی با نقطه ذوب بسیار بالا به کار می رود. علاوه بر این، این مواد در برابر سایش، خوردگی و تغییر شکل مقاوم هستند.

این خواص ویژه ورق فولادی نسوز را به ماده ای بسیار مفید در پروژه های بزرگ و کوچک تبدیل می کند. ورق های فولادی نسوز از طیف وسیعی از محصولات با خواص و کاربردهای متفاوت تشکیل شده است. بر روی خودرو چندین قطعه فلز نسوز برش خورده و رنگ شده است.

مطالب پیشنهادی: انواع ورق های فولادی و کاربرد آنها در صنایع مختلف

ورق فولادی نسوز

چگونه ورق فولادی ضد زنگ بسازیم؟

فرآیند تولید این نوع بشقاب بسیار پیچیده است. گاهی حتی مهندسانی که با یک یا چند نوع فلز نسوز کار می کنند، نمی فهمند فرآیند استخراج، پردازش و شکل دهی این نوع فلز چگونه بوده است.

با این حال، یک ویژگی مشترک همه فلزات نسوز وجود دارد. نقطه ذوب غیر معمول مشخصه تمام فلزات و محصولات فولادی نسوز است.

به عنوان مثال، می توان گفت که تنگستن در دمای 3410 درجه سانتیگراد ذوب می شود، یعنی. 6170 درجه فارنهایت.

اگرچه در جدول مندلیف 12 نوع فلز نسوز ذکر شده است، اما تنها 5 آلیاژ به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرند. این پنج فلز عبارتند از: تنگستن، مولیبدن، نیوبیم، تانتالم و رنیم.

تمام این فلزات نجیب، به جز رنیوم، ساختار مکعبی محوری دارند. به جز در این مورد، ورق های فولادی نسوز بسیار شبیه به هم هستند، اما از نظر کیفیت، مانند چگالی، سایش و مقاومت در برابر خوردگی، هر کدام ویژگی های فلز نسوز را دارند. بسیاری از این خواص کاملا منحصر به فرد هستند و در فلزات دیگر یافت نمی شوند.

نحوه تولید ورق آهن

نحوه ساخت صفحه آهن نسوز

اگرچه ورق آهن نسوز دارای نقطه ذوب بالایی است، اما چند چیز از آن ساخته شده است؟

قبلاً اشاره کردیم که فلزات نسوز به طور گسترده ای در ساخت خودرو استفاده می شوند. در اینجا این سوال مطرح می شود که با توجه به دمای ذوب بسیار بالای این فلزات، چگونه در زمینه های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد؟

برای پاسخ به این سوال باید گفت که فلزات نسوز از سازندهای سنگی استخراج می شوند. پس از آن فرآوری شیمیایی شده و در مرحله بعد به پودر تبدیل می شود.

پس از این مرحله، پودر را در قالب های مختلف ریخته و مجدداً یکدست و به شکل دلخواه در می آید.

پخت این پودرها شامل حرارت دادن آنها در قالب برای مدت طولانی است. ذرات پودر تحت گرما به هم می پیوندند و در نهایت ذرات جامد را تشکیل می دهند.

تف جوشی همچنین می تواند فلزات را در دماهای کمتر از نقطه ذوب آنها به هم بپیوندد. این یک مزیت بزرگ در هنگام کار با فلزات نسوز است. بنابراین حلالیت بالای این فلزات و سهولت واکنش اکسیداسیون آنها (مخلوطی از آهن و اکسیژن موجود در هوا) در دماهای بالا باعث می شود تا کارشناسان از پودر این فلزات برای کارهای مختلف استفاده کنند و از آنها برای دور ریختن مانند استفاده نشود. دیگران. فلز. .

علم مدرن متالورژی پودر در اوایل دهه 1900 زمانی که لامپ های رشته ای از پودر تنگستن ساخته می شدند ایجاد شد و پس از آن به طور گسترده مورد استفاده قرار گرفت. از همان ابتدا که دانشمندان نحوه استفاده از فلزات نرم را در محصولات خود کشف کردند، ابزارهای برش را ساختند که یکی از بهترین کاربردهای این نوع فلزات است.

مجموعه آهن مال بهترین قیمت ورق را از کارخانه ها و برندهای مختلف به مشتریان عزیز ارائه می دهد.

خواص فولاد نسوز

نقطه ذوب بالای فلزات پایه و مقاومت آنها در برابر خوردگی و فرسایش باعث می شود که فلزات برش خوبی داشته باشند. فلز انعطاف پذیر نیز در برابر شوک حرارتی بسیار مقاوم است، به این معنی که گرم شدن و خنک شدن مکرر باعث انبساط، شکستن یا ترک خوردن آن نمی شود.

این نوع فلزات دارای چگالی بالا (سنگین) و رسانایی الکتریکی و حرارتی خوبی هستند اما همانطور که در قسمت قبل گفتیم. این ویژگی ها در هر یک از آنها متفاوت است. پودر فلز در اندازه ها و اشکال مختلف تولید می شود و برای ایجاد خواص لازم قبل از پخت پرس مخلوط می شود.

پودر کاربید

در آغاز قرن بیستم، یکی از اولین ورق های فولادی نسوز در تولید کاربید سیمان رخ داد. Widia، اولین کاربید تنگستن تجاری، توسط شرکت آلمانی Osram تولید و در سال 1926 به بازار عرضه شد. این محصول قابل توجه منجر به آزمایش‌های بیشتر با فولادهای سخت و مقاوم در برابر سایش شد و در نهایت کاربیدهای متخلخل مدرن نیز تولید شدند. مخلوطی از پودرهای مختلف اغلب برای تولید محصولات کاربید استفاده می شود.

این فرآیند اختلاط اجازه می دهد تا خواص مفید فلزات مختلف با هم مورد استفاده قرار گیرد و در نتیجه موادی با کیفیت بالاتر از مواد ساخته شده از تنها یک فلز نسوز خاص به دست می آید. به عنوان مثال پودر ویدیا اصلی حاوی 15 درصد کبالت است. آلیاژها و کاربیدها تقریباً در تمام صنایع اصلی از جمله الکترونیک، هوافضا، خودروسازی، شیمیایی، معدن، فناوری هسته‌ای، فلزکاری و پروتز استفاده می‌شوند.

استفاده از فولاد نسوز

کاربردهای فلزات نسوز مورد تایید انجمن جهانی فلزات نسوز برای هر فلز عبارتند از:

فلز تنگستن

رشته های رشته ای، فلورسنت و رشته های خودرو

تولید آند و لوله اشعه ایکس

پشتیبانی از نیمه هادی ها

الکترود I-جوشکاری قوس الکتریکی خنثی است

کاتد با ظرفیت بالا

الکترودهای لامپ زنون

سیستم جرقه زنی خودرو

نازل موشک

دستگاه انتشار لوله الکترونیکی

کارخانه فرآوری اورانیوم

حفاظت از گرمایش و تشعشع

عناصر آلیاژی در فولادها و سوپرآلیاژها

تقویت در کامپوزیت های زمینه فولادی

کاتالیزورها در فرآیندهای شیمیایی و پتروشیمی

روغن روان کننده

فلز مولیبدن

افزودنی های آلیاژی در آهن، فولادها، فولادهای ضد زنگ، فولادهای ابزار و سوپرآلیاژهای پایه نیکل

دوک چرخ سنگ زنی با دقت بالا

پنجره فلزی

خاص

اجزای یک موتور موشک و هواپیما

الکترودها و میله های همزن در ساخت شیشه.

عناصر گرمایش کوره برقی، پایین، سپر حرارتی و هود

پمپ روی، ماشین لباسشویی، شیرآلات، میکسر و چاه ترموکوپل

تولید میله های کنترل در راکتورهای هسته ای

پشتیبانی از ترانزیستورها و ترانزیستورها

سیم و سیم برای حمایت از چراغ اتومبیل

گیرنده های لوله خلاء uum

دامن موشک، مخروط و سپر حرارتی

قطعات یک فلش

ابررسانا

تجهیزات فرآیند شیمیایی

محافظ های حرارتی در کوره های وکیوم Uum در دمای بالا

افزودنی های آلیاژی در فروآلیاژها و ابررساناها

کاربید تنگستن سیمنتی

ابزار برش برای پردازش فلز

تجهیزات مهندسی هسته ای

ابزار معدن و حفاری نفت

رول های فرم دهنده فلز

تنگستن یک فلز سنگین است

بوش زدن

صندلی سوپاپ

چاقو برای برش مواد سخت و نازک

اره و مته سنگ تراشی

حفاظت در برابر اشعه

همون وزن هواپیما

تعادل وزن برای ساعت مچی با سیم پیچی خودکار

مکانیزم متعادل کننده محفظه هوا

تعیین وزن متعادل تیغه روتور هلیکوپتر

وزن شمش طلا را وارد کنید

بدنه پیکان

فیوز سلاح

میرایی ارتعاش

چیز نظامی

شلیک تفنگ

تانتالیوم فلزی

خازن های الکترولیتی

مبدل حرارتی

بخاری سرنیزه ای

چاه های دماسنج

الیاف مجرای ادرار

تجهیزات فرآیند شیمیایی

ترکیب کوره با دمای بالا

گلدان برای کار با فلز مذاب و آلیاژهای آن

یک ابزار برش

اجزای موتور هوافضا

ایمپلنت چیروژیسک

علاوه بر روغن های دیگر

راهنمای خرید ورق فولادی گرم

در حال حاضر کارخانه های زیادی در ایران صفحات چدن داکتیل تولید می کنند. امروزه بسیاری از کارخانجات و تولیدکنندگان معتبر داخلی و خارجی محصولات عالی تولید می کنند. رول ها، ورق ها و پارچه های فولادی نسوز در اشکال و ضخامت های بسیار متنوعی تولید و به بازار عرضه می شوند. تمامی این کانی ها در آزمایشگاه های کنترل کیفی آنالیز می شوند، ویژگی های متفاوتی دارند و به مصرف کننده ارائه می شوند.

به عنوان یک خریدار، پس از استعلام قیمت فولاد، می توانید اقلام مورد نیاز را سفارش داده و از کارشناسان کارخانه مورد نیاز، درخواست قیمت پروفورم کنید. نحوه پرداخت و ارسال مدارک لازم را هنگام ارسال پیش فاکتور به شما توضیح خواهند داد. اطمینان حاصل کنید که اطلاعات خاص هر محصول مانند اندازه، وضعیت، استاندارد و قیمت در لیست جستجو موجود است و وظیفه شماست که به دقت بررسی کنید و بهترین را انتخاب کنید.

همانطور که مشاهده می کنید ورق آهن نسوز با آلیاژهای مختلف فلزات نسوز یا ترکیبی از این فلزات ساخته می شود و کاربرد بسیار وسیعی دارد. علاوه بر این، هر فلز نسوز دارای ویژگی های منحصر به فردی است. بنابراین مهندسان متالورژی باید همه آنها را به دقت بررسی کنند تا آنها را تشخیص دهند. در هر پروژه بسته به نوع عملیات این پروژه از کدام نوع فلز بهتر است استفاده شود.

نتیجه

ورقهای رد، ورقهایی هستند که از فلزات نسوز ساخته شده اند. این فلزات مقاومت ورق را در برابر خوردگی، سایش، تغییر شکل و غیره ایجاد می کنند.

از استفاده از فلزات نسوز مانند فلز تنگستن در ساخت لامپ ها، لامپ های فلورسنت و چراغ های خودرو، آندها و لوله های اشعه ایکس و غیره رشته ها و رسانای حمایت کننده چراغ های خودرو و غیره می باشند. هنگام خرید تخته های نسوز باید به اندازه، کیفیت، امکانات تولید و جزئیات فنی آنها توجه کرد.

امروزه در بسیاری از پروژه های بزرگ و کوچک مانند ساختمان، صنعت، بازرگانی و … از انواع فلزات به روش های مختلف استفاده می شود. همچنین لازم است اکثر افرادی که پروژه را انجام می دهند خواص فلزات مختلف را بدانند تا بتوانند بهترین فلز با خواص مناسب را انتخاب کنند.

اگر فلزات به درستی انتخاب نشوند، پس از پایان پروژه، نتایج برای مردم سخت خواهد بود. برای مثال لازم است فلز انتخابی در برابر تغییرات دمایی پروژه مقاومت کافی نداشته باشد و شکل آن تغییر کند.

به همین ترتیب لازم است فلز مورد نیاز به صورت کاملا تخصصی و مهندسی انتخاب شود تا از آسیب های احتمالی جلوگیری شود. در حال حاضر یکی از پرکاربردترین فلزات ورق نسوز می باشد. در این مطلب دوستان عزیز قصد داریم به معرفی این فلز و کاربردهای آن بپردازیم.

ورق مقاوم در برابر آتش چیست؟

چگونه ورق آهن نسوز درست کنیم؟

با وجود نقطه ذوب بالای آهن نسوز، چند کار می توانید با آن انجام دهید؟

خواص فولاد نسوز

پودر کاربید

موارد استفاده از فولاد ضد زنگ نسوز

راهنمای خرید ورق فلز نسوز

ورق نسوز چیست؟

به طور کلی می توان گفت که اصطلاح “فلز نسوز” برای توصیف گروهی از عناصر فلزی با نقطه ذوب بسیار بالا به کار می رود. علاوه بر این، این مواد در برابر سایش، پارگی و آسیب مقاوم هستند.

این ویژگی‌های غیرعادی ورق‌های نسوز آهن را به مواد بسیار مفیدی برای پروژه‌های بزرگ و کوچک تبدیل می‌کند. ورق آهن نسوز از طیف وسیعی از محصولات با خواص و کاربردهای متفاوت تشکیل شده است. به عنوان مثال، هنگامی که در یک ماشین می نشینید، قسمت های زیادی از فلز غیر قابل احتراق بریده شده و رنگ آمیزی شده در ماشین وجود دارد.

مطالب پیشنهادی: انواع ورق آهن و کاربرد آنها در صنایع مختلف

ورق آهن نسوز

چگونه ورق فولادی نسوز بسازیم؟

فرآیند ساخت این نوع ورق بسیار دشوار است. گاهی اوقات حتی مهندسانی که با این یا آن نوع فولاد ضد زنگ کار می کنند نمی دانند که فرآیند استخراج، پردازش و ساخت این فلز چگونه بوده است.

با این حال، تمام فلزات نسوز یک ویژگی مشترک دارند. نقطه ذوب فوق العاده مشخصه تمام فلزات و محصولات فولادی نسوز است.

برای مثال می توان گفت تنگستن در دمای 3410 درجه سانتیگراد ذوب می شود، یعنی در دمای 6170 درجه سانتیگراد ذوب می شود.

جدول مندلیف 12 نوع فلز نسوز را فهرست کرده است، اما تنها 5 آلیاژ به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرند. این پنج فلز عبارتند از: تنگستن، مولیبدن، نیوبیم، تانتالم و رنیم.

تمام این فلزات نسوز، به جز رنیوم، ساختار مکعبی حجیمی ندارند. علاوه بر این، صفحات آهن نسوز بسیار شبیه به هم هستند، اما از نظر کیفیت مانند چگالی، سایش و مقاومت در برابر خوردگی، هر یک از این فلزات نسوز ویژگی های خاص خود را دارند. بسیاری از این خواص کاملا منحصر به فرد هستند و در فلزات دیگر یافت نمی شوند.

نحوه ساخت ورق فلزی

نحوه ساخت ورق نسوز

با وجود نقطه ذوب بالا در ورق نسوز، چند چیز از آن ساخته شده است؟

قبلاً اشاره کردیم که فولادهای مقاوم در برابر خوردگی در ساخت خودروها استفاده شده است. در اینجا این سوال مطرح می شود که با توجه به دمای ذوب این فلزات در زمان های مختلف چگونه استفاده می شود؟

برای پاسخ به این سوال باید گفت که فلزات نسوز از کنسانتره سنگ استخراج می شوند. سپس آنها را فرآوری شیمیایی کرده و در مرحله بعد پودر می کنند.

پس از این مرحله باید پودرها را در قالب های مختلف ریخته و دوباره به شکل دلخواه همین کار را انجام داد.

پخت این پودرها شامل حرارت دادن آنها در قالب برای مدت طولانی است. هنگامی که گرم می شود، ذرات پودر شروع به پیوند می کنند و در نهایت یک قطعه جامد را تشکیل می دهند.

تف جوشی همچنین می تواند فلزات را در زیر نقطه ذوب آنها پیوند دهد. این یک مزیت بزرگ در هنگام کار با فلزیاب است. بنابراین به دلیل نقطه ذوب بالای این فلزات و فرآیند اکسیداسیون آسان (ترکیب فلزات با اکسیژن هوا) در دمای بالا، دانشمندان از پودر این فلزات برای مصارف مختلف استفاده می کنند و مانند فلزات دیگر برای بازی استفاده نمی شوند. .

علم مدرن متالورژی پودر در واقع در اوایل دهه 1900 زمانی که لامپ های رشته ای از پودر تنگستن ساخته می شدند اختراع شد و بعدها به طور گسترده مورد استفاده قرار گرفت. در اوایل، پس از اینکه دانشمندان نحوه استفاده از فلزات نسوز را در محصولات خود کشف کردند، یکی از بهترین کاربردها را برای این نوع فلزات ایجاد کردند: ابزارهای برش.

ورق فولادی نسوز چیست و چه مشخصات و کابردهایی دارد؟

ورق فولادی نسوز چیست و چه مشخصات و کابردهایی دارد؟

مجموعه آهن مال مقرون به صرفه ترین قیمت انواع ورق ها و برندهای کارخانه ای را به مشتریان محترم ارائه می دهد.

ویژگی های فولاد نسوز

نقطه ذوب بالای فلزات نسوز و مقاومت آنها در برابر خوردگی و فرسایش آنها را به فلزات عالی برای برش تبدیل کرده است. فلزات نسوز در برابر شوک حرارتی نیز بسیار مقاوم هستند، به این معنی که گرم شدن و سرد شدن مکرر به راحتی باعث انبساط، کشش و ترک خوردن آنها نمی شود.

فلزات از این نوع چگالی بالا (سنگین) و رسانایی الکتریکی و حرارتی خوبی دارند، اما همانطور که در قسمت قبل اشاره کردیم، این خواص برای هر یک متفاوت است. پودرهای فلزی در اندازه ها و شکل های خاص تولید می شوند، سپس قبل از پرس و پخت، برای دستیابی به خواص مورد نیاز مخلوط می شوند.

پودر کربوهیدرات

یکی از اولین کاربردهای ورق های آهن نسوز در اوایل قرن بیستم در تولید کاربیدهای سیمانی رخ داد. Widia، اولین کاربید تنگستن تولید تجاری، توسط شرکت آلمانی Osram تولید و در سال 1926 به بازار عرضه شد. این تولید شگفت‌انگیز منجر به آزمایش‌های بیشتر با فلزات مشابه سخت و مقاوم در برابر سایش شد و در نهایت کاربیدهای متخلخل مدرن نیز تولید شدند. . مخلوطی از پودرهای مختلف اغلب در تولید محصولات کاربید استفاده می شود.

این فرآیند اختلاط فرصت استفاده از خواص مفید فلزات مختلف را با هم فراهم می کند، در نتیجه مواد تولید شده از کیفیت بالاتری نسبت به مواد ساخته شده از یک فلز خاص برخوردار هستند. به عنوان مثال، پودر ویدیا اصلی حاوی 15 درصد کبالت است. آلیاژها و کاربیدهای مبتنی بر فولاد نسوز تقریباً در همه صنایع بزرگ از جمله الکترونیک، هوافضا، خودروسازی، مواد شیمیایی، معدن، فناوری هسته‌ای، فلزکاری و تولید استفاده می‌شوند.

کاربرد فولاد نسوز

انجمن جهانی فلزات نسوز اشاره می کند که موارد استفاده از فلزات نسوز برای هر فلز عبارتند از:

فلز تنگستن

رشته برای لامپ های رشته ای، لامپ های فلورسنت و خودرو

آند و ساخت لوله های اشعه ایکس

براکت نیمه هادی

الکترود جوشکاری قوس گازی

به کاتد بروید

الکترود لامپ زنون

سیستم جرقه زنی خودرو

نازل موشک

کانال های لوله الکترونیکی

کارخانه های فرآوری اورانیوم

عناصر گرمایش و سپرهای تشعشعی

عناصر آلیاژی در فولاد و سوپرآلیاژها

تقویت در کامپوزیت های زمینه فلزی

کاتالیزورها در فرآیندهای شیمیایی و پتروشیمی

روان کننده

فلز مولیبدن

افزودنی های آلیاژی در فولاد فولاد ضد زنگ فولاد ابزار و سوپرآلیاژهای مبتنی بر نیکل.

دوک چرخ سنگ زنی با دقت بالا

پاشش فلز

ریخته گری

قطعات موتور موشک و هواپیما

الکترودها و میله های همزن در شیشه سازی

عناصر گرمایش کوره الکتریکی، مخازن، سپرهای حرارتی و آسترهای اگزوز

پمپ های زینک پاک کننده، واشر، پمپ، میکسر و فنر ترموکوپل

تولید میله های کنترل راکتور هسته ای

ترانزیستور و پشتیبانی ترانزیستور

کابل و سیم برای حمایت از چراغ خودرو

گیرنده های لوله خلاء uum

دامن موشک، مخروط و سپر حرارتی

اجزای موشک

Ama-Superconductors

تجهیزات برای فرآیندهای شیمیایی

حفاظت حرارتی در کوره های خلاء درجه حرارت بالا

افزودنی های آلیاژی در فروآلیاژها و ابررساناها.

کاربید تنگستن سیمانی

ابزار برش برای پردازش فلز

تجهیزات مهندسی هسته ای

تجهیزات معدن و نفت

رول های فرم دهنده فلز

فلز سنگین تنگستن

بودا

رئيس جمهور

تیغه برای برش مواد سخت و ساینده

اره و مته

سپر تشعشع

تعادل وزن هواپیما

وزن یک ساعت مچی خود سیم پیچ را متعادل کنید

چگونه دوربین هوایی را متعادل کنیم

وزن متعادلی از پره های روتور هلیکوپتر ایجاد کنید

وزن باشگاه طلا را وارد کنید

بدن های دارت

گاوصندوق اسلحه

ارتعاشات را خنثی کنید

اقلام نظامی

گلوله های تفنگ ساچمه ای

فلز تانتالیوم

خازن های الکترولیتی

مبدل های حرارتی

بخاری های سرنیزه ای

چاه دماسنج

رشته های خلاء uum

تجهیزات فرآیند شیمیایی

مواد کوره با دمای بالا

کوره برای کار با فلز مذاب و آلیاژهای آن

ابزار برای برش

اجزای موتور هوافضا

ایمپلنت جراحی

با افزودن آلیاژهای دیگر

راهنمای خرید ورق نسوز

در حال حاضر کارخانه های زیادی در ایران ورق های نسوز آهن تولید می کنند. امروزه بسیاری از کارخانه ها و تولیدکنندگان معتبر داخلی و خارجی محصولات خوبی تولید می کنند. ورق های فولادی نسوز به صورت کلاف، ورق و پارچه در اشکال و ضخامت های مختلف تولید و در بازار به فروش می رسد. تمامی این ورق های مقاوم در برابر آتش در آزمایشگاه های کنترل کیفیت از نظر ویژگی های مختلف آنالیز و آزمایش می شوند و در اختیار کاربر قرار می گیرند.

به عنوان خریدار می توانید پس از مشاوره قیمت ورق آهن نسوز، اقلام مورد نیاز را سفارش داده و از متخصصین کارخانه مورد نظر خود درخواست پیش فاکتور نمایید. نحوه پرداخت و تحویل ورق های نسوز مورد نیاز را با ارائه پیش فاکتور به شما توضیح خواهند داد. اطمینان حاصل کنید که مشخصات فنی هر محصول مانند اندازه، وضعیت، الگو و قیمت در لیست درخواست موجود است و باید به دقت بررسی کنید و بهترین را انتخاب کنید.

همانطور که می بینید، یک نقشه آهنی ساخته شده از دوزهای مختلف فلزات که به تنهایی یا همراه با این فلزات چرخانده شده اند بسیار مفید است. همچنین، هر فلز بادوام دارای خواص منحصر به فردی است. بنابراین مهندسان متالورژی باید همه آنها را به دقت بررسی کنند تا آنها را تشخیص دهند. در هر پروژه بسته به نوع سود این پروژه از کدام نوع فولاد بهتر است استفاده شود.

پایان

ورق های نسوز ورق هایی هستند که از فلزات غیر نسوز ساخته شده اند. این فلزات در برابر خوردگی، سایش، تغییر شکل و غیره مقاوم هستند. روی ورق

از کاربردهای فلزات نسوز (مانند فلز تنگستن) در تولید رشته ها، آندها و لوله های اشعه ایکس و غیره. رشته ها و اینها سیم های پشتیبانی برای چراغ های اتومبیل و غیره هستند. هنگام خرید ورق های ضد حریق باید به اندازه، استاندارد، شرکت سازنده و همچنین مشخصات فنی آنها توجه کرد.

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *