دسته‌بندی نشده

انواع شمس های فولادی و آهنی چیست و راهنمای خرید با بهترین قیمت

فلزات آهنی انواع و خواص آن ها

یکی از محصولات فلزی تولید شده فرآیند ریخته گری شمش فلزی است. فرآیند تولید این محصول یکی از فرآیندهای نورد فولادی متوسط ​​می باشد. دانستن ارزش توپ های فلزی بسیار مهم است زیرا ماده اولیه برای تولید بسیاری از اجزای فلزی است. به یاد داشته باشید که هنگام خرید شمش فلزی با توجه به کاربرد مورد نظر باید به پارامترهایی مانند طول، ابعاد و آنالیز شمش توجه کنید.

قیمت میله فولادی

چدن بخرید

شمش های فولادی را می توان به سه نوع بیلت، درج و اسلب تقسیم کرد.

شمش

برای ساخت لوازم جانبی معمولاً از بیلت یا بیلت استفاده می شود. این نوع قطعه در هنگام تولید از ccm بلافاصله به کارخانه نورد ارسال می شود. سطح مقطع معمولا دایره ای یا مربعی است.

شاید این نوع میله به نام بلوم را بشناسید که در گذشته بیشتر مورد استفاده قرار می گرفت. این محصول نیز فرآیند نورد را پشت سر می گذارد و در سایزهای مختلف موجود است. لازم به ذکر است که در تولید شمش پارچه ابتدا این محصول را به قطعات بزرگ درآورده و سپس در مرحله دوم مجدداً کوچک می شود.

تبلت

نام دیگر اسلب تکثال است که برخی از این کلمه استفاده می کنند. سطح مقطع ورق مستطیل شکل و ضخامت آن معمولاً 230 میلی متر است. از این مقاطع فولادی اغلب در تولید ورق های فولادی استفاده می شود.

این محصول را می توان به روش های مختلفی خریداری کرد و شما می توانید ساده ترین راه را انتخاب کنید. ما در فروشگاه آهن خدمات خرید آنلاین اختصاصی را ارائه کرده ایم تا بتوانید بدون نگرانی محصول مورد نظر خود را تهیه کنید. همچنین می توانید با مراجعه به وب سایت و بررسی قیمت ها با کارشناسان ما تماس گرفته و سفارش دهید.

قیمت روز شمش فولاد

قیمت روز شمش فولاد در فروشگاه اصفهان را مشاهده می کنید. رینگ استیل اصفهان در جدول سایت نمایش داده شده است و با کلیک ساده بر روی کالای مورد نظر می توانید از قیمت آن مطلع شده و اقدام به خرید و ثبت سفارش نمایید. در صورت بروز هرگونه مشکل یا سوال می توانید از شماره تماس موجود در سایت استفاده نموده و با کارشناسان مربوطه مشورت نمایید.

انواع اینسرت فولادی

شمش های فولادی بر اساس تحلیل، طول و ابعاد به دسته های زیر تقسیم می شوند:

بستگی به طول دارد

این محصولات بسته به طول به 6 و 12 دسته تقسیم می شوند. هر کدام از این طول ها کاربرد خاصی دارند.

بر اساس ابعاد

این بخش ها بر اساس اندازه به دسته های 100×100، 120×120، 125×125 و 150×150 تقسیم می شوند. در واقع هر یک از این ابعاد در تولید محصولات مختلفی کاربرد دارند.

 

خرید شمش نیاز به اطلاعاتی مانند ابعاد، آنالیز و مشخصات کلی محصول زیر به همراه روش های حمل و نقل و هزینه های روزانه شمش به صورت آنلاین و متعارف دارد که در ادامه به آن می پردازیم. به همین منظور کارشناسان فروشگاه آهن راهنمای خرید میله را ارائه کرده اند تا شما را با این محصول آشنا کرده و به سوالات متداول شما در این زمینه پاسخ دهند.

آشنایی با ویژگی های محصول قبل از خرید

بهتر است قبل از خرید ابتدا نوع آلیاژ و ابعاد برش مخزن مصرفی را بررسی کنید و پس از تعیین آن پارامترها، اکنون باید به نکاتی در مورد شمش توجه کنیم، مواردی که در این قسمت به آن اشاره می کنیم:

کارخانه های تولیدی در شهرهای مختلف واقع شده اند و قبل از خرید باید به این موضوع توجه کرد.

مهمترین کارخانه های تولیدی عبارتند از: اصفهان، تهران، کاشان، مشهد، یزد، قزوین و قم.

این ورودی ها در اندازه های 6 و 12 متری موجود می باشد.

سنجش 3SP ​​و 5SP در Boolean موجود است.

شمش را می توان هم به صورت دستی و هم توسط CCM تولید کرد.

گوش دادن به موارد فوق و همچنین مشاوره با کارشناسان ما در زمینه جمع آوری فلزات آنلاین، خریدی مطمئن و راحت و همچنین گنجی رضایت بخش و راحت را برای مردم عزیز تضمین می کند.

مراحل خرید شمش طلا به شرح زیر می باشد.

اطلاعاتی در مورد قیمت روز شمش

به منظور جلب رضایت مشتریان، تیم فروش محصول، قیمت‌های درخواستی از کارخانه‌های مختلف را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد تا با اطلاع از قیمت روزانه شمش و موجودی میله‌ای که مشتری به دنبال آن است، به مشتریان کمک کند تا با اطمینان تصمیم بگیرند.

روند قیمت گذاری شمش ایرانی در حال حاضر بر اساس قیمت شمش کشورهای مستقل مشترک المنافع ضرب در نیم دلار است.

البته این مدل قابل تغییر است و می توان گفت که مقدار نشان داده شده توسط کارخانه بر اساس تنظیمات مناسب نسبت به مقدار از مدل و مناطق اطراف است.

از سوی دیگر میزان عرضه و تقاضا در بازار آزاد و خرده فروشی نیز بر قیمت حباب اثرگذار است. لذا برای اطلاع بیشتر از قیمت محصولات اعلامی کارخانه می توانید به سایت فروشگاه آهن مراجعه نمایید.

سوابق خرید و محاسبات پیش فرم

قبل از معامله شمش، یک پیش فاکتور با جزئیات خرید از یک متخصص دریافت کنید که هدفش شفاف سازی و اطمینان دادن به مشتریان در فرآیند خرید آنلاین و سنتی محصولات است.

ویژگی های ظاهر شمش پس از تحویل

پس از تحویل بار به آدرس مشخص شده توسط خریدار، کیفیت، جنس و ابعاد نوع شمش درخواستی از نظر صحت بررسی شود.

نکته مهم برای مشتریان جلب توجه به محصول دیگری است که از شمش ساخته شده است. شمش بیلت برای تولید محصولات فلزی مانند میلگرد استفاده می شود و شمش یا دال تالک مواد اولیه تولید ورق است.

سوالات متداول

1- چه اندازه بلوک ها موجود است؟

ابعاد 100×100-120×120-125×125 و 150×150 در طول های 6 و 12 متری موجود می باشد و می توانید با مراجعه به سایت لیست قیمت شمش و همچنین طول شمش را مشاهده کنید، کارخانه های مختلف آن را مشاهده نمایید.

2- تفاوت سی سی ام با دستی چیست؟

دستگاه ریخته گری پیوسته یا ریخته گری پیوسته نام کامل روش CCM است، دقت ابعاد و کیفیت ظروف CCM به دلیل یکنواختی و یکنواختی بهتر از ظروف دستی است.

3- هزینه ارسال به عهده کیست؟

هزینه ارسال به عهده خریدار می باشد اما ما می توانیم حمل و نقل را نیز به خریدار ارائه دهیم.

4- تفاوت شمش 5SP با 3SP چیست؟

5SP و 3SP دو گرید متفاوت از آلیاژ ST37 هستند. 5SP محتوای کربن بیشتری دارد. همچنین، 5SP حاوی 0.5-0.8 Mn است. البته هیچ کدام از آنها قابل عملیات حرارتی نیستند.

5- وزن هر شاخه 6 متری تخت 150*150 چقدر است؟

برای محاسبه وزن به صفحه محاسبه قیمت شمش رفته و با استفاده از الگوریتم محاسبه وزن شمش وزن شاخه مورد نظر خود را محاسبه کنید.

خرید شمش نیاز به اطلاعاتی مانند اندازه گیری ها، آنالیزها و مشخصات کلی محصول بعدی دارد و علاوه بر آن وسایل حمل و نقل و قیمت روز شمش به صورت آنلاین و سنتی نکات مهمی وجود دارد که به آنها می پردازیم. زیر به همین منظور کارشناسان آهن راهنمای خرید شمش را آماده کرده اند تا شما را با این محصول آشنا کرده و به سوالات متداول شما در این زمینه پاسخ دهد.

قبل از خرید، ویژگی های یک محصول را بشناسید

قبل از خرید باید نوع آلیاژ و ابعاد سطح مقطع دستگاه را بررسی کنید و پس از تنظیم این پارامترها و اکنون باید به نکاتی در مورد فولاد ضد زنگ توجه کنیم، در این قسمت در مورد نکاتی صحبت می کنیم. :

کارخانه های تولیدی در شهرهای مختلف قرار دارند و قبل از خرید باید به این موضوع توجه کرد.

مهمترین تولیدکنندگان عبارتند از: اصفهان، تهران، کاشان، مشهد، یزد، قزوین و قم.

شمش در اندازه های 6 و 12 متری موجود است.

تجزیه و تحلیل 3SP و 5SP در Boolean موجود است.

شمش ها را می توان هم به صورت دستی و هم توسط CCM ساخت.

توجه به نکات فوق و همچنین مشاوره با کارشناسان مجموعه فروشگاه آهن ما، خریدی مطمئن و راحت و همچنین رضایت و آسودگی مشتریان عزیز را تضمین می کند.

در اینجا روش های خرید شمش آورده شده است.

اطلاع از قیمت روز فلزات گران بها

کارشناسان فروش یک محصول برای جلب رضایت مشتری، قیمت های مورد نظر را از کارخانه های مختلف در اختیار مشتریان قرار می دهند تا با توجه به قیمت روز و موجودی شمش مورد نیاز مشتری، به تصمیم گیری مطمئن مشتریان کمک کنند.

قیمت شمش در ایران در حال حاضر بر اساس نرخ ارز کشورهای مستقل دو برابر دلار تعیین می شود.

البته این فرمول قابل تغییر است و می توان گفت قیمت منتشر شده توسط کارخانه بر اساس اصلاحات لازم قیمت به دست آمده از فرمول و محیط آن است.

از سوی دیگر، سطح عرضه و تقاضا در بازارهای آزاد و بورس بر قیمت شمش تاثیر می گذارد. بنابراین، می توانید برای اطلاعات بیشتر در مورد قیمت شمش منتشر شده کارخانه، وب سایت فروشگاه آهن را بررسی کنید.

ثبت نام خرید و پیش فاکتور

قبل از اینکه یک میلیارد بسازید، تخمینی حاوی اطلاعات خرید را از یک متخصص دریافت کنید که به منظور شفاف سازی و متقاعد کردن مشتریان در فرآیند خرید آنلاین و سنتی محصولات است.

ویژگی های خارجی پوسته پس از تحویل

پس از تحویل محموله توسط خریدار به آدرس دقیقی که مشتریان می دهند، باید از صحت نوع شمش درخواستی از نظر کیفیت، جنس و ابعاد اطمینان حاصل شود.

یکی از محصولات فولادی که در فرآیند ریخته گری تولید می شود بیلت فولادی است. فرآیند تولید این محصول یکی از مراحل میانی فرآوری فولاد است. دانستن بهای تمام شده فولاد بسیار مهم است زیرا ماده اولیه مورد استفاده برای ساخت بسیاری از قطعات فولادی است. به خاطر داشته باشید که هنگام خرید میله های فولادی، بسته به کاربرد مورد نظر، باید پارامترهایی مانند طول، ابعاد و آنالیز ریز را در نظر بگیرید.

انواع شمس های فولادی و آهنی چیست

انواع شمس های فولادی و آهنی چیست

قیمت میله فولادی

خرید شمش فولاد

بیلت های استیل را می توان به سه دسته بیلت، پارچه ای و صفحه ای تقسیم کرد.

بیلت

شمش یا بیلت فولادی اغلب برای تولید میلگرد استفاده می شود. در طی مراحل تولید، این نوع بیلت بلافاصله از ccm به کارخانه نورد ارسال می شود. سطح مقطع قطعه کار معمولاً گرد یا مربع است.

شاید شما این نوع میله به نام بلوم را بشناسید که در گذشته بیشتر مورد استفاده قرار می گرفت. این محصول رول شده و در سایزهای مختلف نیز موجود است. لازم به ذکر است که در هنگام تولید شمش پارچه، این محصول ابتدا در مقاطع بزرگ به دست می آید و سپس در مرحله ای دیگر مجدداً کاهش می یابد.

اسلب

نام دیگر اسلب تکثال است که مردم از این کلمه استفاده می کنند. سطح مقطع ورق مستطیل شکل و ضخامت آن معمولاً 230 میلی متر است. از این مقاطع فولادی اغلب در تولید ورق های فولادی استفاده می شود.

روش های مختلفی برای خرید این محصول وجود دارد که می توانید ساده ترین راه را انتخاب کنید. ما در فروشگاه آهن خدمات ویژه ای را برای خرید اینترنتی ارائه کرده ایم تا بتوانید بدون دردسر محصول مورد نظر خود را تهیه کنید. همچنین پس از مراجعه به سایت و بررسی قیمت ها می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته و سفارش دهید.

قیمت روز میلگرد فولادی

قیمت روز شمش فولاد در فروشگاه آهن را مشاهده می کنید. میلگرد استیل اصفهان در جدول صفحه درج شده است و شما می توانید به سادگی با کلیک بر روی کالای مورد نظر از قیمت آن مطلع شده و اقدام به خرید و ثبت سفارش نمایید. در صورت بروز مشکل یا پرس و جو می توانید از شماره تماس موجود در وب سایت استفاده کرده و با کارشناسان مربوطه مشورت نمایید.

شمش های فولادی بسته به آنالیز، طول و ابعاد به دسته های زیر تقسیم می شوند:

بسته به طول

این محصولات بسته به طول به 6 و 12 قسمت تقسیم می شوند. هر کدام از این طول ها کاربردهای خاصی دارند.

بر اساس ابعاد

این پارتیشن ها بر اساس اندازه به دسته های 100×100، 120×120، 125×125 و 150×150 تقسیم می شوند. در واقع هر یک از این سایزها در تولید محصولات مختلفی کاربرد دارند.

نکته مهم برای مشتریان توجه به محصول پس از محصول است. بیلت برای تولید مصنوعات فلزی مانند توری استفاده می شود و ماده اصلی برای تولید تابلوهای ورودی و یا تخته های چوبی است.

سوالات عمومی

1- چه نوع شمش هایی وجود دارد؟

یونیت های 100×100-120×120-125×125 و 150×150 در طول های 6 و 12 متری موجود می باشد که می توانید با مراجعه به سایت لیست قیمت شمش ها و همچنین طول شمش ها را مشاهده کنید، کارخانه های مختلف آن را مشاهده کنید.

2- تفاوت شمش CCM با دستی چیست؟

ماشین ریخته گری پیوسته نام کامل روش CCM است، دقت ابعادی و کیفیت شمش های CCM به دلیل یکنواختی و همگنی بهتر از شمش های دستی است.

3- هزینه ارسال به عهده کیست؟

مشتری هزینه بارگیری را پرداخت می کند، اما ما می توانیم کالا را به مشتری تحویل دهیم.

4- تفاوت شمش 5SP با 3SP چیست؟

5SP و 3SP دو گرید متفاوت از آلیاژ ST37 هستند. 5SP محتوای کربن بیشتری دارد. همچنین 5SP دارای 0.5-0.8 میلیون است. البته هیچ کدام از آنها قابل عملیات حرارتی نیستند.

5- وزن هر شاخه 6 متری 150*150 دانه چقدر است؟

برای محاسبه وزن به صفحه لیست قیمت شمش بروید و با استفاده از ماشین حساب وزن شمش وزن شاخه مورد نیاز خود را محاسبه کنید.

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *