دسته‌بندی نشده

بهترین تولید کننده میلگرد در سراسر ایران

تولید آرماتور در ایران بیش از نیم قرن سابقه دارد. در طول سالیان متمادی، تولید محصولات فولادی با منابع بیشتری همراه بوده و تولیدکنندگان زیادی وارد این عرصه شده اند، از این رو گریتینگ با کیفیت به یکی از دغدغه های مشتریان در بین تولیدکنندگان مختلف فولاد در این بخش تبدیل شده است. از این رو در این مقاله از دایره المعارف ایالات آهن به معرفی بهترین سازندگان گریتینگ در چین می پردازیم که در سال های اخیر حجم زیادی از تولیدات خود را در این کشور توزیع کرده اند. تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

لیست محتوای پنهان

1 اتصالات باز

2 ذوب آهن اصفهان

3 کارخانه فولاد خراسان (نیشابور)

4 کارخانه ثابت آذربایجان (مرکز)

5 کارخانه فولاد بردسیر کرمان (فولاد مشیز بردسیر)

6 کارخانه آناهیتا کارفه گیلان

7 کارخانه فولاد روهینا جنوبی

8 کارخانه فولاد بفاگ

9 کارخانه ظفر بناب

10 گفتم تیکمه داش پولاد زاودو

11 سوری Weltstahlfabrik

12 سرمد ابرکوه فابریک، یزد

13 کارخانه تولید فولاد آلیاژی ایران

کارخانه فولاد 14 خرمدشت تاکستان

15 کارخانه فولاد کویر کاشان

16 کارخانه فولاد شاهین بناب (مجتمع فولاد بناب)

17 آیا فشرده سازی میلگرد برای هر سازنده میلگرد متفاوت است؟

مقدمه ای بر آرمیچر

میلگرد یکی از مهمترین و پرفروش ترین قطعات فولادی در صنایع مختلف به ویژه در صنعت ساختمان می باشد. آرماتورها عمدتاً در ساختمان سازی برای تقویت و پوشش مقاومت کششی بتن استفاده می شوند و انواع مختلفی دارند. انواع میلگرد به طور کلی به دو دسته میلگرد ساده و میلگرد آجدار تقسیم می شوند. برای بهبود کیفیت اتصال آرماتور با بتن، سطح آرماتور آجدار می شود. انواع یراق آلات را می توان با توجه به جنبه های مختلف از جمله فرم، جنس، محل استفاده و غیره طبقه بندی کرد. همچنین استفاده از هر فیکسچر متفاوت است. برای آشنایی با انواع یراق آلات توصیه می کنیم مقاله زیر را مطالعه کنید.

ملت های آهنی

مشاوره تخصصی آهن میلز: مطالعه مقالات انواع میلگرد و کاربردهای آن

نوع میلگرد

آثار آهن اصفهان

کارخانه ذوب آهن در اصفهان

کارخانه ذوب آهن اصفهان در سال 1346 به عنوان بزرگترین کارخانه ذوب آهن کشور در 45 کیلومتری جنوب غربی اصفهان تاسیس شد و در سال 1350 با تولید چدن به بهره برداری رسید. کارخانه در سال 1351 واحد تولید و نورد فولاد را تأسیس کرد و شروع به تولید محصولات فولادی با ظرفیت 550000 تن در سال کرد. همچنین در سالهای بعد برای رسیدن به ظرفیت 1900000 تن فولاد تصمیم به ساخت کوره بلند شماره 2 خود گرفت. محدوده جغرافیایی کارخانه ذوب آهن اصفهان توسط کارشناسان وقت ایران و شوروی ارزیابی شد. که موقعیت سایت با توجه به استحکام سطوح زمین، زلزله، تامین آب، برق و خام مورد ارزیابی قرار گرفت. مواد. . خطوط ارتباطی سراسر کشور و غیره

ذوب آهن اصفهان به دلیل وسعت و اهمیتی که در صنعت آهن دارد می تواند عنوان مادر صنعت آهن کشور را به خود اختصاص دهد. علاوه بر این، محصولات آن در خارج از کشور در بیش از 23 کشور در اروپا، آسیا و آفریقا و برای رفع نیازهای محلی به فروش می رسد. محصولات این شرکت شامل میلگرد، تیرآهن، نبشی، میله، شمش، مفتول، فولاد پرکربن، قوس معدن، ریل، قیر، زایلن، تولوئن، بنزن، سولفات آمونیوم، کک، شمش فولادی و کوره بلند، گرد و غبار فلزی مرطوب می باشد. ، آهک اکسیژن گاز و مایع و نیتروژن مایع است. علامت اختصاری حک شده بر روی محصولات این کارخانه ESCO می باشد. شعار این کارخانه ساخت با اطمینان است.

مقاله مقدماتی ذوب اصفهان را بخوانید تا با مادر صنعت فولاد ایران بیشتر آشنا شوید.

محل سکونت

هزینه تیر ذوب آهن

عکس من

قیمت میلگرد ذوب آهن در اصفهان

تقویت ساده A1

قیمت استاندارد فلز مذاب A1

هزینه

هزینه سنگ آهن

کارخانه فولاد خراسان (نیشابور)

کارخانه خراسان (نیشابور)

کارخانه فولاد خراسان به عنوان بزرگترین تولیدکننده فولاد شرق کشور و بخش خصوصی در سال 1380 در شهر مشهد به مساحت 96 هکتار به بهره برداری رسید. اولین خطوط تولید این کارخانه که مربوط به تولید تیرآهن H و I است در سال 1396 افتتاح شد و متعاقباً با افزایش تدریجی تولید تا سقف 500000 تن در سال توانست اکثریت نیاز کشور به محصولات در حال حاضر ظرفیت تولید این مجتمع یک میلیون و 400 هزار تن در سال است و با فعال سازی سایر بخش ها و توسعه تولید توانسته برای 5 هزار نفر به طور مستقیم اشتغال زایی کند. محصولات این کارخانه میلگرد ساده و آجدار، میلگرد فولادی، اسفنج آهنی، نبشی و پین، شش گوش و مربع و تسمه استیل می باشد. ویژگی های محصولات و سایر اطلاعات کارخانه فولاد نیشابور را در مقاله معرفی کارخانه فولاد خراسان بخوانید.

آنها با هم مخلوط می شوند

قیمت لوازم جانبی نیشابور

کارخانه ذوب آهن آذربایجان (مرکز)

کارخانه ذوب آهن آذربایجان (وسط)

کارخانه فولاد آذربایجان (فولاد میانه) در سال 1368 در فاصله سه کیلومتری جنوب شرقی شهرستان میانه در استان آذربایجان شرقی و به مساحت 46 هکتار تاسیس شد. یکی از مزیت های کارخانه فولاد میانه. موقعیت آن، نزدیک به خط راه آهن شهرستان میانه و احداث جاده توسط شرکت، دسترسی به جاده های بین المللی و در نتیجه سرعت حمل و نقل افزایش یافته است.

این گروه دارای گواهینامه های استاندارد بین المللی ISO 9001، ISO 14001، ISO 18001 بوده و با محصولات با کیفیت و استانداردهای بین المللی یکی از بزرگترین صادرکنندگان آرماتور در کشور به شمار می رود. کارخانه فولاد میدل میلگردهای 8 تا 32 میلی متر در کلاس A2 و A3 بر اساس DIN 488 و میلگرد معمولی 14 تا 50 میلی متر بر اساس DIN 1013 تولید می کند. همچنین این کارخانه انواع میله، نبشی، ناودانی و تسمه ساده و لمینت را تولید می کند. برای آشنایی بیشتر با کارخانه فولاد آذربایجان و محصولات آن مقاله مقدماتی کارخانه فولاد آذربایجان میانه را مطالعه کنید.

میلگرد

میانگین قیمت میلگرد

کارخانه فولاد کرمان بردسیر (فولاد مشیز بردسیر)

فولاد بردسیر کرمان شسته شد

صنعت فولاد کرمان (بردسیر) به عنوان قدیمی ترین صنعت فولاد جنوب غرب کشور در سال 1369 در زمینی به مساحت 3200 هکتار در شهرستان بردسیر استان کرمان تأسیس شد و در سال 1397 به صنایع فولاد مشیز بردسیر تغییر نام داد. (مشیز یکی از نواحی سیرجان است که بین کرمان و سیرجان قرار دارد)

کارخانه نورد این شرکت اولین تولید کننده میلگرد آجدار استاندارد و کارخانه فولاد این شرکت اولین تولید کننده میلگرد فولادی به روش قوس الکتریکی در جنوب شرق کشور بود. تولید سالانه کارخانه فولاد ماچیز بردسیر 150000 تن میلگرد و 420000 تن میلگرد است که پس از اتمام پروژه های عمرانی قابل افزایش است.

فولاد تولیدی کارخانه فولاد بردسیر کرمان در سایزهای 8 تا 32 میلی متر و در گریدهای A2 و A3 در کارخانه های نورد گرم این کارخانه تولید می شود. اطلاعات بیشتر در مورد فولادسازی مشیز کرمان و ویژگی های آن را در مقاله معرفی فولاد مشیز بردسیر بخوانید.

از شیر گرفته شد

قیمت یراق آلات بردسیر در کرمان

کارخانه فولاد آناهیتا گیلان

کارخانه فولاد آناهیتا گیلان

کارخانه فولاد آناهیتا گیلان در پایان سال 1388 در زمینی به مساحت بیش از 20000 متر مربع در رشت تاسیس شد. در این سال ها هرد با خرید ماشین آلات کارخانه و نصب آنها تولید آزمایشی را آغاز کرد و در شهریور 1392 با ظرفیت تولید 320000 تن در سال نصب شد. یکی از ویژگی های مهم کارخانه فولاد آناهیتا گیلان راه اندازی ناوگان 24 ساعته کشتی های این شرکت جهت تسریع در حمل و نقل و جمع آوری سفارشات به تمامی مناطق کشور در مدت زمان کوتاه می باشد.

محصولات کارخانه فولاد آناهیتا گیلان میلگرد آجدار A2، A3 و A4 می باشد که با استاندارد ملی ایران به شماره 3132 از استاندارد GOST 5781 روسیه تولید می شود. مخفف آناهیتا گیلان با توجه به کلاس میلگرد تولید شده بعد از کلمه AG AG می باشد که کلاس و نوع تولید در 3 مدل مختلف گنجانده شده است. برای مشاهده مخفف میله استیل آناهیتا و ویژگی ها و مزایای آن مقاله راهنمای کارخانه فولاد آناهیتا در گیلان را مطالعه نمایید.

میلگرد

آنهیت گیلان میلگرد پرزو

کارخانه فولاد روهینا جنوبی

مجتمع فولاد روهینا جنوبی در سال 1389 به مساحت 100 هکتار در استان خوزستان برای تولید انواع محصولات فولادی تاسیس شد. تداوم کامل خط تولید این کارخانه از ویژگی های مهمی است که حداقل 30 درصد در مصرف انرژی کارخانه آنها صرفه جویی می کند.

کارخانه های گروه فولاد روهینا یک کارخانه نورد میلگرد 500000 تنی به نام “ریبار” و یک کارخانه ذوب و نورد پیوسته به نام “میدا” است که انواع میلگردهای گرید A1 تا A4 از 8 تا 40 میلی متر را با نورد مداوم تولید می کند. محصولات مجتمع فولاد روهینا جنوب شامل میلگردهای ساده و آجدار، کلاف و میلگرد فولادی می باشد.

برای آشنایی با لوگوی ویژه حک شده روی میلگردهای روهینا جنوبی، طرح های توسعه، کارخانه های گروهی و غیره، مقاله معرفی کارخانه فولاد روهینا جنوب را مطالعه کنید.

بهترین تولید کننده میلگرد در سراسر ایران

بهترین تولید کننده میلگرد در سراسر ایران

میلگرد

قیمت میلگرد روهینا جنوب دزفول

کارخانه فولاد بافق

کارخانه فولاد بافک

کارخانه فولاد بافاق یزد یکی از بزرگترین پروژه های فولادی کشور است که در سال 1389 خصوصی سازی شد. موقعیت این کارخانه به دلیل قرار گرفتن در مرکز کشور و همچنین مجاورت با معدن سنگ آهن مرکزی ایران و معدن چاگارات یکی از ویژگی های منحصر به فرد آن است. این شرکت برای دستیابی به اهداف، پنج کارخانه به نام‌های کارخانه آهن و پایه، نورد میلگرد، بازیافت فولاد، دستگاه فرآوری گلوله و کارخانه برق تأسیس کرد.

محصولات تولیدی کارخانه فولاد بافق یزد میلگردهای A4 و A3 در سایزهای 8 تا 32 میلی متر می باشد. میلگرد کارخانه بافق یزد به دلیل خواص مکانیکی به میلگرد خشک یا میلگرد ترد و مناسب برای عملیات عمرانی، صنعتی و ساختمانی معروف است.

سایر ویژگی ها و مزایای این میلگرد کارخانه و اختصارات آن را در مقاله مقدماتی کارخانه فولاد بافق یزد بخوانید.

میلگرد

میلگرد بی یا یزد

کارخانه ظفر بناب

کارخانه فولاد ظفر بناب

کارخانه ظفر بناب یکی از بزرگترین کارخانه های تولید قطعات بلند فولادی در شمال غرب ایران است که در سال 1385 با ظرفیت تولید 200 هزار تن تاسیس شد. مرحله دوم کارخانه در سال 1390 با هدف دستیابی به ظرفیت اسمی تولید 300000 تن راه اندازی شد و مرحله سوم کارخانه در سال 1395 در زمینه تولید تیرآهن، نبشی و تیرآهن راه اندازی شد. مجتمع ظفر بناب امروزه با استقبال بالای سایر کشورها از تیرآهن های خود مواجه است به طوری که در سال 2019 توانسته حجم صادرات خود را افزایش داده و به 11 کشور آسیایی و اروپایی صادر کند.

در حال حاضر فولاد ظفر بناب حدود 400 هزار تن محصول از جمله میلگرد، تیرآهن، نبشی و ناودانی بر اساس استانداردهای بین المللی و ملی تولید می کند. از ویژگی های این مجتمع تولیدی می توان به دسترسی به بزرگراه منطقه ای در استان آذربایجان شرقی، در مجاورت نیروگاه حرارتی سهند بناب با امکان تولید 650 مگاوات برق و در مجاورت گمرک مرز غربی اشاره کرد. از شهر کشور توصیه می کنیم مقاله معرفی کارخانه فولاد ظفر بناب را مطالعه کنید تا با ویژگی های محصولات تولیدی این کارخانه و اعتبار و مزایای آن بیشتر آشنا شوید.

میلگرد

قیمت تسلیحات ظفر بناب

محل سکونت

قیمت تیرآهن ظفر بناب

کاوه تیکم ده نتیجه وامی

کارخانه فولاد کاوه تیکمه داش

صنایع فولاد کاوه تیکمه داش در سال 1386 با ظرفیت تولید 300000 تن در سال در تبریز و شهرک صنعتی فولاد تیکمه داش به منظور تولید میلگردهای فولادی در سایزهای مختلف با هدف ایجاد اشتغال برای مردم بومی تاسیس شد. محصولات فولادی تایک داش ساده و روبانی در ابعاد 8 تا 32 میلی متر بوده و با توجه به کیفیت بالای محصولات خود می توانند در سال 2017 به صادرکننده نمونه تبدیل شوند. هدف این واحد تولیدی در سناریوی فعلی افزایش ظرفیت تولید به 600 هزار تن در سال است. همچنین کارخانه فولاد کاوه تیکه داش امکان تولید سایر محصولات فولادی مانند ورق، پروفیل لوله های صنعتی و قطعات آلیاژی را نیز دارد. برای آشنایی بیشتر با این کارخانه فولاد، مقاله مقدماتی فولاد کاوه تیکمه داش را مطالعه کنید.

میلگرد

ارزش خط دوخت

میلگرد ساده A1

میلگرد تک سینا کاوه تیکهمه داش

کارخانه متالورژی جهان جهان سیرجان

جهان تالفبریکو سوریه

شرکت فولاد سیرجان جهان در سال 1387 توسط توسعه و توسعه کرمان با هدف تولید بیش از 6 میلیون تن محصول تاسیس شد و هم اکنون با شش شرکت تابعه یکی از مهمترین گروه های فولادی کشور به شمار می رود.

از ویژگی ها و مزایای کارخانه جهان فولاد سیرجان می توان به مجاورت با معدن گل گهر و حمل و نقل ریلی و همچنین دریای عمان و خلیج فارس اشاره کرد. محصولات این کارخانه در سایزهای مختلف شمش، بریکت، آهن اسفنجی و میله صاف و آجدار می باشد. برای اطلاع از مشخصات و ویژگی های محصولات تولیدی و همچنین خلاصه میلگرد این کارخانه مقاله معرفی کارخانه جهان فولاد سیرجان را مشاهده کنید.

میلگرد

قیمت میلگرد فولاد سیرجان

فابریکا سرمد ابرکوه یزد

کارخانه سرمد ابرکوه یزد

کارخانه آهن سرمد ابرکوه در سال 1391 در کیلومتر 15 جاده ابرکوه به یزد با هدف احداث دو کارخانه تولیدی تاسیس شد. کارخانه نورد این مجموعه با ظرفیت سالانه 500 هزار تن انواع آرماتورها و کارخانه فولاد با ظرفیت سالانه 600 هزار تن شمش فولاد در زمینی به مساحت 150 هکتار می باشد. کارخانه فولاد سرمد ابرکوه به دلیل قرار گرفتن در مرکز ایران و در نتیجه کاهش هزینه های حمل و نقل و همچنین نزدیک بودن کارخانه به محورهای ترانزیتی، نقش موثری در عرضه محصولات فولادی به کشورها ایفا می کند. و توسعه صادرات تولید اصلی گروه فولاد سرمد ابرکوه انواع آرماتورهای ساده و آجدار به ویژه آرماتورهای A3 با ابعاد 8 تا 32 میلی متر می باشد. سایر مزایا و ویژگی های کارخانه سرمد ابرکوه و همچنین تجهیزات و امکانات آن را می توانید در مقاله مقدماتی کارخانه فولاد سرمد ابرکوه به طور کامل مطالعه کنید.

میلگرد

قیمت آرمیچر سرمد ابرکوه

صنعت فولاد ایران

کارخانه فولاد آلیاژی ایران

شرکت فولاد آلیاژی ایران با ظرفیت تولید سالانه 550000 تن محصول در سال 1378 در شهر یزد (25 کیلومتری شمال غرب یزد) تاسیس شد. صنایع فولاد آلیاژی یزد بزرگترین تولید کننده انواع فولاد آلیاژی و خاص در ایران و خاورمیانه و یکی از مدرن ترین کارخانه های فولاد آلیاژی در جهان می باشد. از جمله مهمترین وظایف این کارخانه می توان به تهیه بیش از 160 گرید فولاد از شرکت بهلر و همچنین طراحی و ساخت بیش از 275 گرید مختلف که امکان تولید انواع آلیاژها و انواع محصولات فولادی را فراهم می کند. متناسب با تمام نیازهای مشتری. این مجموعه بزرگ تولیدی با 6 کارخانه تولید کننده انواع میله، مربع، تسمه، کلاف و شمش می باشد. برای اطلاع از مراحل مختلف تولید این کارخانه و ویژگی های آنها مقاله آشنایی با کارخانه فولاد آلیاژی ایران را مطالعه کنید.

کارخانه کارفه تاکستان خرمدشت

کارخانه فولاد خرمداش تاکستان

کارخانه فولاد تاکستان هرمدشت در سال 1387 در زمینی به مساحت 30000 متر مربع در شهرک صنعتی هرمدشت تاسیس و با ظرفیت 300000 تن در سال 1388 به بهره برداری رسید. کارخانه فولاد تاکستان خرمدشت فولاد 5SP و 3SP و همچنین نوارهای گرید A2 و A3 در سایز 8 تا 32 میلی متر بر اساس استانداردهای روز دنیا تولید می کند. محصولات این گیاه علاوه بر مصرف داخلی به کشورهای حوزه خلیج فارس، عراق، افغانستان، گرجستان، پاکستان و چین نیز صادر می شود.

مشخصات و ویژگی های محصولات تولیدی کارخانه فولاد تاکستان خرمدشت و آنالیز شیمیایی آنها را در مقاله مقدماتی کارخانه فولاد تاکستان خرمدشت بخوانید.

میلگرد

هزینه کشتار در خرمدشت تاکستان

کارخانه متالورژی در کویر کاشان

کارخانه فولاد کویر کاشان

کارخانه فولاد کویر کاشان به عنوان شرکت فولاد سفید کویر فراب برای تجارت و بازرگانی در شهرستان های آران و بیدگل استان اصفهان شروع به کار کرد اما در سال 1380 فعالیت خود را به تولید تغییر داد و سرانجام در سال 1385 با هدف تولید 350000 تن. میلگرد سازه و کلاف، تولید آغاز شد و در سال 1395 خط دوم کارخانه تولید آرماتور فولادی به بهره برداری رسید.

مجتمع فولاد کویر به عنوان بزرگترین تولید کننده میلگرد کشور در بخش خصوصی دارای ویژگی ها و مزایای منحصر به فردی از جمله این مزیت است.

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *