دسته‌بندی نشده

درباره پروفیل آبرو

درباره پروفیل آبرو

آیا انواع پروفیل ها را می شناسید؟ چه اطلاعاتی در پروفیل آبرو دارید؟ پروفیل آبرو چیست و چه ویژگی ها و کاربردهایی دارد؟ می دانیم که از انواع پروفیل برای ساخت قاب، در و پنجره و همچنین برای تقویت پایه های ساختمان ها استفاده می شود. پروفیل ها نقش بسیار مهمی در صنعت ساختمان دارند.

بارش برف و بارندگی طولانی مدت به سازه های ساختمان آسیب می رساند و پروفیل آبرو یک محصول فولادی است که فرآیند تخلیه و هدایت آب را به سازه های ساختمانی تسهیل می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پروفیل آبرو و ویژگی ها و کاربردهای آن با آهن نمل همراه باشید.

1 پروفیل آبرو چیست؟

پروفیل دوبعدی آبرو

3 نوع پروفیل آبرو

4 فرآیند برای تولید پروفیل آبرو

5 اپلیکیشن پروفیل پرستیژ

6. ارزش مشخصات آبرو

7 نحوه قرار دادن پروفیل آبرو روی سقف شیروانی

8. یک آبرو خوب بخرید

پروفیل آبرو چیست؟

پروفیل به مقطعی با طول مشخص و سطح مقطع ثابت اشاره دارد. پروفیل ها محصولات فولادی هستند و انواع مختلفی دارند که یکی از آنها آبرو پروفیل می باشد. پروفیل آبرو برای ساخت در و پنجره و چهارچوب و پروفیل آبرو برای استحکام فونداسیون ساختمان استفاده می شود.

پروفیل آبرو

یک پروفیل معتبر

پروفیل آبرو برای سقف های بسته یا درز استفاده می شود و باعث می شود آب در آن سطح متوقف شود و به سمت زمین هدایت شود. پروفیل آبرو یکی از موثرترین محصولات فلزی است که تخلیه آب از سقف را تسهیل می کند. در واقع پروفیل آبرو یک ناودان پرطرفدار برای زهکشی و تخلیه باران یا برف در هر نوع سقفی به خصوص سقف های چوبی است.

پیشنهاد مطالعه: برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پروفیل ها و نحوه ایجاد آنها، مقاله همه چیز در مورد پروفیل و نحوه ایجاد آنها را مطالعه کنید.

پروفیل آبرو

پروفیل آبرو با پوشش انواع سقف ها ویژگی های خاص خود را دارد و در اندازه ها و ضخامت های مختلف تولید می شود. این پروفیل ها به شکل های یک طرفه و دو طرفه ساخته می شوند که هر کدام خواص و کاربردهای متفاوتی دارند. موارد زیر ممکن است در مشخصات پروفیل Abru ذکر شود:

ضخامت پروفیل گونه…………از ۲ تا ۳ میلی متر

طول پروفیل آبرو …………………… 6 متر است

ارتفاع پروفیل تابه 16 سانتی متر است

وزن پروفیل یک طرفه … 70 کیلوگرم

وزن پروفیل دو طرفه … 70 کیلوگرم

توجه!!! پروفیل آبرو در ابعاد دیگر در شرایط مختلف و بنا به درخواست مشتری تولید می شود.

یک نوع پروفیل آبرو

پروفیل آبرو به عنوان یک دسته پروفیل در انواع مختلفی تولید می شود که هر کدام مشخصات و ابعاد خاص خود را دارند. نمونه کارهای Abreu شامل مدل های لندن، جعبه و بافته می شود.

پروفیل آبرو باکس: این پروفیل زیباترین ظاهر را در بین پروفیل های آبرو دارد و در رستوران های شیک، سوله ها و ساختمان های صنعتی و زیر شیروانی کاربرد دارد.

پروفیل آبرو لندن: پروفیل آبرو لندن دارای تنوع زیادی است و اگر از ورق گالوانیزه تولید شود حداکثر طول آن 3 متر و ضخامت 0.4 میلی متر و اگر از ورق رنگی تولید شود حداکثر طول دارد. 2.5 متر و ضخامت 6 میلی متر

پروفیل فیتیله آبرو: این یکی از قدیمی ترین انواع پروفیل فیتیله آبرو می باشد که با کمترین قیمت ممکن و سهولت در نصب مشخص می شود.

انواع پروفیل آبرو

نوع پروفیل آبرو

فرآیند ساختن تاریخچه تاریخ سازی

از پروفیل آبرو برای کنترل آب در سازه های ساختمانی استفاده می شود به همین دلیل دائماً در معرض آب و رطوبت است بنابراین برای تولید پروفیل آبرو باید از ورق های فولادی با دوام بالا استفاده کرد. برای این منظور از ورق های گالوانیزه یا رنگی استفاده می شود. پروفیل آبرو باید سبک باشد، بنابراین برای ساخت پروفیل آبرو از ورق های فولادی با ضخامت های 2، 2.5 و 3 میلی متر استفاده می شود.

لازم به ذکر است که برای تولید پروفیل ناگهانی از دستگاه رول فرمینگ استفاده می شود. ورق های فولادی پس از برش به ضخامت و اندازه معین، به دستگاه رولفرم برده می شوند و به لطف قالب های مخصوص در دستگاه، ورق به صورت پروفیل در آمده و در انتهای خط تولید خارج می شود.

فرآیندهای تولید مشخصات آبرو

برنامه پروفیل آبرو

پروفیل آبرو کاربردهای مختلفی دارد اما یکی از مهمترین کاربردهای پروفیل آبرو کنترل، جمع آوری و انتقال آب باران به بالای ساختمان است. سایر کاربردهای Reputation Profile عبارتند از:

اتصالات در ساندویچ پانل سقفی

انواع سقف شیروانی و غیر شیروانی

ساخت درب های چوبی و ام دی اف

انواع محیط های تولیدی مانند مرغداری، گلخانه ای و گاوداری

انواع پارکینگ و سقف پارکینگ برای کنترل روان آب

برنامه پروفیل آبرو

اعمال پروفیل آبرو

پروفیل آبرو یکی از انواع پروفیل است که برای ساخت در و پنجره، سازه های ساختمانی و برای استحکام بخشیدن به فونداسیون ساختمان استفاده می شود، پروفیل آبرو در انواع مختلفی وجود دارد که هر کدام دارای ضخامت، شاخه و طول هستند که جلوه متفاوتی دارند. قیمت.

قیمت برند آبرو

پروفیل آبرو کاربردهای گسترده ای در صنعت ساختمان دارد و یکی از تجهیزات مهم در صنعت ساختمان محسوب می شود. پروفیل آبرو برای ساخت ناودان ها و سقف های شیبدار، هدایت باران و برف به پایین ساختمان برای جلوگیری از آسیب به سازه های ساختمان استفاده می شود. در بازار به پروفیل آبرو گوتر نیز می گویند و در دو نوع یک طرفه و دو طرفه موجود می باشد.

قیمت پروفیل آبرو

قیمت پروفیل آبرو

علاوه بر نوسان بازار آهن، قیمت روز پروفیل آبرو بسته به ضخامت، شاخه و طول محصول تعیین می شود. استفاده از پروفیل آبرو در صنعت ساختمان بسیار حائز اهمیت است و این محصول محبوبیت خاص خود را در بین مصرف کنندگان دارد.

توجه!!! انتخاب این محصول نیز باید بر اساس بررسی های لازم برای تعیین وضعیت ساختمان و شرایط محیطی و منطقه ای تصمیم گیری شود، در غیر این صورت هزینه های زیادی را به مشتری تحمیل می کند.

نحوه قرار دادن پروفیل آبرو در بالای خانه

برای استفاده از پروفیل آبرو در سقف شیروانی که یکی از مهمترین کاربردهای پروفیل آبرو می باشد مراحل زیر باید طی شود:

ابتدا باید شرایط جغرافیایی محیطی را که قصد استفاده از پروفیل آبرو را داریم در نظر بگیریم و بر اساس شرایط محیطی و رطوبت هوا پروفیل آبرو مناسبی طراحی کنیم. توجه داشته باشید که پروفیل ضخیم در برابر رطوبت و زنگ زدگی مقاوم است.

جوش قاب مخصوص برای قرار دادن لبه های لبه روی سقف و اتصال پروفیل به قاب و سپس خم و برش.

بعد از خم و برش، مرحله ساخت تراس مخصوص تراس است.

در این مرحله باید نحوه نصب و قرار دادن قاب و قاب را بررسی کنید. گاهی اوقات نصب ناقص و نادرست است. در نتیجه آب به سقف می رسد و باعث آسیب می شود.

یک برند معتبر بخرید

مشخصات Abru در بازار سخت افزار در دو نسخه – یک طرفه و دو طرفه ارائه شده است. کسانی که قصد خرید پروفیل آبرو را دارند باید به این نکته توجه داشته باشند که قیمت پروفیل آبرو بسته به عواملی مانند یک طرف یا دو طرف، ضخامت و طول محصول متفاوت است. ضخامت نیمرخ آبرو از 2 تا 3 میلی متر است.

انواع دیگر این پروفیل مانند پروفیل آجدار، پروفیل جعبه ای و پروفیل لندن در ضخامت های کمتر تولید می شود. پروفیل لندن دارای ضخامت 0.5، 0.6، 0.7، 0.8، 0.9 و 1 میلی متر، پروفیل جعبه دارای ضخامت 0.5، 0.6، 0.7، 0.8، 0.9، 1، 1.5 و 2 میلی متر و ضخامت فیلامنت است. پروفیل 0.4 و 0.5 میلی متر است.

پروفیل ها محصولات فلزی هستند و انواع مختلفی دارند که پروفیل آبرو یکی از آنهاست. پروفیل آبرو برای درب، پنجره و چهارچوب استفاده می شود و استفاده از پروفیل آبرو به فونداسیون ساختمان استحکام می بخشد. پروفیل آبرو که یکی از انواع متعدد است در انواع مختلفی ساخته می شود که هر کدام کارکرد و ابعاد خاص خود را دارند. نمونه کارهای آبرو شامل مدل های لندن، جعبه و فیتیله است.

سوالات پروفیل آبرو

پروفیل آبرو چیست؟

پروفیل آبرو یکی از رایج ترین پروفیل هایی است که برای ساخت در و پنجره، قاب و استحکام پی ساختمان استفاده می شود.

رایج ترین انواع پروفیل های آبرو چیست؟

پروفیل آبرو لندن، پروفیل باکس آبرو و پروفیل آبرو فیتیله از انواع پروفیل آبرو هستند.

چه پارامترهایی هزینه به روز رسانی پروفیل آبرو را تعیین می کنند؟

علاوه بر نوسانات بازار، قیمت روز پروفیل آبرو بسته به ضخامت، شاخه و طول محصول تعیین می شود.

آیا با این نوع پروفیل ها آشنایی دارید؟ چه اطلاعاتی در مورد پروفیل آبرو دارید؟ پروفیل آبرو چیست و چه ویژگی ها و کاربردهایی دارد؟ می دانیم که از انواع پروفیل برای ساخت قاب، در و پنجره و همچنین برای تقویت پی ساختمان استفاده می شود. پروفیل ها نقش بسیار مهمی در صنعت ساختمان دارند.

بارش برف و باران در مدت طولانی منجر به تخریب سازه های ساختمانی می شود و پروفیل آبرو یک محصول فولادی است که فرآیند تخلیه و هدایت آب در سازه های ساختمانی را تسهیل می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مشخصات آبرو و کارکردها و کاربردهای آن با آهن نمل همراه باشید.

1 آبرو برند چیست؟

2 آبرو پروفیل آبرو

3 نوع پروفیل آبرو

4 فرآیند ایجاد پروفیل آبرو

5 برنامه پروفیل آبرو

6. بهای آبرو

7 نحوه نصب پروفیل Abreu بر روی سقف شیروانی

8. یک آبرو خوب بخرید

آبرو چیست؟

پروفیل در مفهوم به معنای جسمی با طول معین و سطح مقطع ثابت است. پروفیل ها از محصولات فولادی و در انواع مختلفی هستند که یکی از آنها پروفیل آبرو می باشد. پروفیل آبرو برای تولید در و پنجره و چهارچوب استفاده می شود و همچنین استفاده از پروفیل آبرو استحکام پی ساختمان را افزایش می دهد.

مشخصات آبرو

پروفیل آبرو

پروفیل آبرو برای سقف های شیبدار یا نما استفاده می شود، یعنی آب روی این سطح باقی نمی ماند و به سمت زمین هدایت می شود. پروفیل آبرو یکی از موثرترین محصولات فلزی است که تخلیه آب از پشت بام ها را آسان می کند. در واقع پروفیل آبرو ناودانی است که در بین عموم مردم محبوبیت دارد و برای تخلیه و تخلیه آب باران یا برف در انواع سقف ها به ویژه سقف های شیروانی استفاده می شود.

طراحی مطالعه: برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پروفیل ها و نحوه ساخت آنها، مقاله «همه چیز در مورد پروفیل و نحوه ساخت آنها» را مطالعه کنید.

پروفیل پروفیل را باز کنید

پروفیل آبرو که به عنوان روکش انواع سقف ها استفاده می شود دارای خواص بی نظیری است و در اندازه ها و ضخامت های مختلف تولید می شود. این پروفیل ها به شکل های یک طرفه و دو طرفه ساخته می شوند که هر کدام ویژگی ها و کاربردهای متفاوتی دارند. از ویژگی های پروفیل آبرو می توان به موارد زیر اشاره کرد.

ضخامت مشخصات گونه …… .. ……… از 2 تا 3 میلی متر

طول پروفیل آبرو ……………………6 متر است

ارتفاع پروفیل پیشانی 16 سانتی متر است

وزن پروفیل یک طرفه … 70 کیلوگرم

وزن پروفیل دو طرفه … 70 کیلوگرم

توجه!!! در شرایط مختلف و بنا به خواست مشتری پروفیل آبرو در سایزهای دیگر را نیز تولید می کنیم.

درباره پروفیل آبرو

درباره پروفیل آبرو

d پروفیل آبرو

پروفیل باز کردن پروفیل

نوع پروفیل آبرو

پروفیل آبرو یکی از انواع مختلف است که به روش های مختلفی ساخته می شود که هر کدام کارکرد و ابعاد خاص خود را دارند. نمونه کارها Abru شامل مدل های لندن، باکس و ویک است.

پروفیل آبرو باکس: این پروفیل زیباترین نمای پروفیل آبرو است و در رستوران های شیک، کلبه ها و ساختمان های صنعتی و سقف های بلند کاربرد دارد.

پروفیل آبرو لندن: پروفیل آبرو لندن تطبیق پذیری بالایی دارد و اگر از ورق گالوانیزه باشد حداکثر طول آن 3 متر و ضخامت 0.4 میلی متر و اگر از ورق های رنگی باشد دارای حداکثر می باشد. طول. 2.5 متر و ضخامت 6 میلی متر

پروفیل آبرو ویک: این پروفیل آبرو از نوع قدیمی است و کمترین هزینه و نصب آسان را دارد.

انواع پروفیل افراد مشهور

انواع پروفیل آبرو

فرآیند تولید پروفیل آبرو

پروفیل آبرو برای هدایت آب در سازه های ساختمانی استفاده می شود، بنابراین دائماً در معرض آب و رطوبت است، بنابراین برای تولید پروفیل آبرو باید از ورق های فولادی با مقاومت بالا استفاده کرد. برای این منظور از صفحات گالوانیزه یا صفحات رنگی استفاده می شود. پروفیل آبرو باید سبک باشد، بنابراین برای تولید پروفیل آبرو از ورق های فولادی با ضخامت های 2، 2.5 و 3 میلی متر استفاده می شود.

لازم به ذکر است که برای ساخت پروفیل آبرو از دستگاه نورد استفاده می شود. ورق های فولادی پس از برش به ضخامت و ابعاد معین، وارد دستگاه نورد می شوند تا به کمک قالب های مخصوص تعبیه شده در دستگاه، ورق به شکل پروفیل در آمده و از انتهای خط تولید خارج شود.

پروسه تولید پروفیل آبرو

فرآیند تولید پروفیل آبرو

استفاده از پروفیل سایه

پروفیل آبرو کاربردهای مختلفی دارد اما یکی از مهمترین کاربردهای پروفیل آبرو کنترل، جمع آوری و انتقال آب باران از بالا به پایین ساختمان است. از دیگر کاربردهای پروفیل آبرو می توان به موارد زیر اشاره کرد:

مونتاژ ساندویچ پانل سقفی

انواع سقف های شیبدار و غیر شیبدار

ساخت درب های چوبی و ام دی اف

انواع محیط های تولید مانند مرغداری ها، گلخانه ها و دامداری ها

انواع پارکینگ ها و سقف ها برای کنترل جریان آب

استفاده از سطح آبرو

استفاده از پروفیل های آبرو

پروفیل آبرو یکی از انواع پروفیل است و برای ساخت در و پنجره، ایجاد سازه و استحکام فونداسیون ساختمان کاربرد دارد. پروفیل آبرو انواع مختلفی دارد که هر کدام ضخامت، شاخه و طول متفاوتی دارند که بر قیمت های متفاوت آنها تاثیر می گذارد.

قیمت پروفیل آبرو

پروفیل آبرو در صنعت ساختمان کاربرد فراوانی دارد و یکی از ابزارهای مهم در صنعت ساختمان محسوب می شود. پروفیل آبرو برای ساخت ناودان ها و روی سقف های شیبدار استفاده می شود و در نتیجه از ریزش باران و برف به پایین سازه ساختمان جلوگیری می کند. پروفیل آبرو در بازار به نام گاتر نیز شناخته می شود و در دو نوع یک رو و دو طرفه موجود است.
هزینه پروفیل آبرو

قیمت روز پروفیل آبرو بسته به ضخامت، شاخه و طول محصول علاوه بر نوسانات بازار آهن تعیین می شود. استفاده از آبرو بار در صنعت ساختمان بسیار حائز اهمیت است و این محصول در بین مصرف کنندگان محبوبیت دارد.

توجه!!! همچنین انتخاب این محصول باید بر اساس تحقیقات لازم منطبق با وضعیت ساختمان و تعیین شرایط محیطی و منطقه ای تعیین شود در غیر این صورت هزینه های بالایی را برای مصرف کننده به همراه خواهد داشت.

نحوه نصب پروفیل آبرو بر روی سقف شیروانی

برای استفاده از پروفیل آبرو در سقف شیبدار که یکی از مهمترین کاربردهای پروفیل آبرو به حساب می آید باید مراحل زیر را طی کنید:

ابتدا باید شرایط جغرافیایی محیطی را که قصد استفاده از پروفیل آبرو را داریم در نظر بگیریم و با توجه به شرایط محیطی و رطوبت هوا پروفیل آبرو مناسب را تهیه کنیم. توجه داشته باشید که پروفیل های ضخیم تر در برابر رطوبت و خوردگی مقاومت بیشتری دارند.

یک قاب مخصوص برای قرار دادن سقف سقف جوش داده می شود و سپس پروفیل به قاب متصل می شود و سپس خم می شود و برش می شود.

بعد از تا کردن و برش، مرحله ساخت تراس منحصر به تراس است.

در این مرحله باید نحوه نصب و نصب مرکز و مرکز را بررسی کنید. گاهی اوقات، محاسبات ناقص و نادرست است. در نتیجه آب وارد سقف شده و باعث آسیب می شود.

یک پروفیل آبرو بخرید

پروفیل آبرو به دو صورت یک طرفه و دو طرفه در بازار سخت افزار موجود می باشد. کسانی که قصد خرید پروفیل آبرو را دارند باید توجه داشته باشند که قیمت پروفیل آبرو بسته به عواملی مانند یک یا دو رو، ضخامت و طول کالا متفاوت است. طول مژه ها 2 تا 3 میلی متر است.

انواع دیگر این پروفیل مانند پروفیل دنده ای، پروفیل جعبه ای و پروفیل لندنی با ضخامت کمتری تولید می شوند. ضخامت پروفیل لندن 0.5، 0.6، 0.7، 0.8، 0.9 و 1 میلی متر، ضخامت پروفیل جعبه 0.5، 0.6، 0.7، 0.8، 0.9، 1، 1.5 و 2 میلی متر و ضخامت پروفیل Wick 0.4 و 0.5 میلی متر است.

پروفیل ها محصولات فلزی هستند و انواع مختلفی دارند که پروفیل آبرو یکی از آنهاست. از پروفیل آبرو برای ساخت در، پنجره و چهارچوب استفاده می شود و استفاده از پروفیل آبرو به فونداسیون ساختمان استحکام می بخشد. پروفیل آبرو که یکی از انواع پروفیل است در انواع مختلفی عرضه می شود که هر کدام کاربرد و ابعاد خاص خود را دارند. پروفیل آبرو شامل مدل های لندن، جعبه و فیتیله می باشد.

سوالات متداول در مورد پروفیل آبرو

پروفیل آبرو چیست؟

پروفیل آبرو یکی از رایج ترین انواع پروفیل است که برای ساخت در و پنجره، چهارچوب و همچنین افزایش استحکام پی ساختمان استفاده می شود.

رایج ترین انواع پروفیل چیست؟

پروفیل آبرو لندن، پروفیل باکس آبرو و پروفیل فیتیله آبرو از انواع پروفیل آبرو هستند.

چه پارامترهایی ارزش به روز رسانی پروفیل آبرو را تعیین می کنند؟

قیمت روز پروفیل آبرو علاوه بر نوسانات بازار آهن، بر اساس ضخامت، شاخه و طول محصول تعیین می شود.

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *