دسته‌بندی نشده

مهمترین کاربردهای میلگرد 32 چیست؟

میلگردها به عنوان یکی از اساسی ترین و پرکاربردترین مصالح برای پروژه های ساختمانی و ساختمانی شناخته می شوند. این محصول شامل انواع مختلفی می باشد و هر کدام با توجه به مواد اولیه مورد استفاده در تولید، اندازه و شیارها کاربردهای متفاوتی دارند. آرماتور 32 در رده آرماتورهای سنگین در بازار فولاد قرار می گیرد و با توجه به ویژگی هایی که دارد می توان از آن برای مصارف خاص استفاده کرد. این محصول هم به صورت شاخه ای و هم کیلویی در بازار به فروش می رسد. در این مقاله در مورد مهمترین کاربردهای میلگرد 32 صحبت خواهیم کرد. اگر شما نیز قصد استفاده از این محصول را در پروژه های خود دارید; تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

دارای میلگرد سایز 32

میلگرد یکی از اساسی ترین و پرکاربردترین مصالح در پروژه های ساختمانی و ساختمانی می باشد. علاوه بر این، آرماتورهای ساختمانی اغلب آجدار هستند. میلگرد سایز 32 یکی از میلگردهای عریض با ضخامت بالا می باشد که مقاومت بالایی دارد.

استفاده از میلگرد 32

جنس این محصول چدن معمولی می باشد. به همین دلیل استفاده از آن در ساخت و ساز می تواند مقاومت سازه را تضمین کند. به طور کلی میلگردهای آجدار اصطکاک بیشتری نسبت به میلگردهای ساده دارند. در نتیجه باعث افزایش مقاومت بتن می شوند. هر چه وزن میلگرد بیشتر باشد، میلگرد عریض تر و سنگین تر است و در پروژه های ساختمانی که باید بارهای سنگین را حمل کنند، استفاده می شود.

نکته اصلی در مورد میلگردهای سنگین مانند میلگرد 32 ضعف آن است. از آنجایی که این نوع میلگردها حاوی مقدار زیادی کربن هستند، بهتر است در قطعات سازه ای که نیاز به خم شدن دارند، استفاده شوند. این نوع اتو یکی از پرمصرف ترین محصولات در بازار آهن ایران است و قیمت 32 بار با توجه به وزن و طول مورد نیاز شما تعیین می شود.

مشخصات فنی اقلام مرتبط 32

میلگرد 32 یکی از پرکاربردترین مصالح ساختمانی است که معمولاً در دو نوع ساده و آجدار خریداری می شود. میلگرد در دو رنگ مشکی و مشکی تولید می شود. به طور کلی میلگردهای آرماتور آجدار نقش مهمی در ساخت و ساز ساختمان دارند و برآمدگی این نوع میلگردها باعث می شود که به راحتی با بتن بچسبند و استحکام ساختمان را افزایش دهند.

وقتی از 32 خط صحبت می کنیم، منظور همان خط A3 با 400 مسیر است که از این تعداد، 7 و 8 مسیر وجود دارد. این نوع آرماتورها جزو دسته آرماتورهای ترد و شکننده بوده و از مراحل پیچیده تشکیل شده است. اکثر تولیدکنندگان لوگوی خود را روی میله ها حک می کنند تا آنها را از سایر برندها متمایز کند. لازم به ذکر است که نشانه های حک شده بر روی آرماتورها به استاندارد و روش تولید این مقاطع فولادی اشاره دارد.

کشش این محصول 4000 کیلوگرم بر سانتی متر است. همچنین تنش شکست 6000 کیلوگرم بر سانتی متر است. این نوع میلگرد نیز درجه 7 و 8 بوده و به دلیل سختی و ویژگی های این محصول جوشکاری ممنوع می باشد. قطر این آرمیچر 32 سانتی متر است که دلیل نامگذاری این محصول است. ضمناً این محصول از 6 تا 12 متر تولید و در بازار فولاد به فروش می رسد و وزن شاخه 12 متری آن 76 کیلوگرم است. کیفیت و کارایی این محصول مطابق با استانداردهای روسیه می باشد. لازم به ذکر است که این محصول در دسته میله های سخت قرار می گیرد.

Armor Application Control 32

کاربرد اصلی زره ​​32 در مکان هایی است که با تغییر شکل مواجه هستند. این محصول اغلب در ساخت اسکلت ها و فلزات استفاده می شود. زیرا مقاومت سازه بتنی در برابر حوادث طبیعی و غیر طبیعی کم است. علاوه بر موارد ذکر شده از میلگرد 32 اینچی برای ساخت قلاب، تسمه و انواع تیرآهن نیز استفاده می شود.

استفاده در پروژه های بزرگ

میلگردهای سنگین مانند میلگرد 32 به دلیل استحکام بالا در بسیاری از پروژه های ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرند. از این نوع میلگرد می توان به عنوان مثال برای ساخت بزرگراه استفاده کرد.

موارد استفاده از تقویت کننده 32

استفاده در سازه های چند طبقه

ساختمان های چند طبقه باید بسیار مقاوم تر از سازه های یک طبقه باشند. با توجه به گسترش زندگی مسکونی به ویژه در شهرهای بزرگ، یکی از مهمترین کاربردهای میلگرد سنگین، استفاده از آن در آپارتمان ها، عمدتاً در سازه های بزرگ با تعداد طبقات زیاد است.

کدام کارخانه ها پشت سنگین تولید می کنند؟

با توجه به استفاده از میلگرد 32 و گسترش بازار، برخی از شرکت های ایرانی در زمینه تولیدات سنگین فعال هستند. آنها تصمیم گرفتند این فلز را تولید و به بازار عرضه کنند. در ادامه به توضیح مختصری در مورد هر هنرمند می پردازیم.

یک میله آهنی

ذوب اصفهان به عنوان یکی از 32 تولید کننده بزرگ میلگرد در ایران شناخته می شود. محصولات این کارخانه بر اساس استانداردهای بین المللی تولید می شوند و کیفیت بسیار بالایی دارند. قیمت 32 میله از این کارخانه نسبت به سایر کارخانه ها بالاتر است اما کیفیت بالاتری دارد.

میلگرد صبا فولاد زاگرس

میلگرد صبا فولاد زاگرس یکی دیگر از کارخانه های معتبر ایران است که با توجه به تجهیزات و امکانات پیشرفته می تواند میلگرد باکیفیت تولید کند.

کارخانه فولاد بواق یزد

مجتمع فولاد بافق یزد در سال 1393 آغاز به کار کرد و سالانه حدود 550 هزار تن میلگرد تولید می کند. این کارخانه یراق آلات تمام سایزهای استاندارد از 8 تا 32 را تولید می کند که قطعات با کیفیت بسیار بالایی ساخته شده اند. همچنین برای پروژه های صنعتی و ساختمانی گزینه مناسبی محسوب می شوند.

کارخانه فولاد خراسان

شرکت فولاد خراسان در نیشابور واقع شده و از جمله شرکت‌هایی است که در زمینه فولاد به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان میلگرد فعالیت می‌کند که محصولات آن علاوه بر کیفیت بالا، قیمت مناسبی نیز دارد.

میلگرد 32 به دلیل استحکام و دوام یکی از پرمصرف ترین میلگردها در ساخت و ساز می باشد.ویژگی های این مخزن متفاوت است به همین دلیل این یکی از مهمترین پارامترهایی است که در هنگام خرید باید در نظر گرفته شود. اگر تجربه استفاده از این محصول و اطلاعاتی در مورد ویژگی های آن دارید، تجربه خود را در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.

سوالات متداول

شما و a و میلگرد 32؟

میلگرد سایز 32 یکی از میلگردهای عریض با ضخامت بالا می باشد که مقاومت بالایی دارد. جنس این محصول اغلب فولاد آلیاژی است.

کدام کارخانه ها این محصول را تولید می کنند؟

با توجه به کاربردهای فولاد 32 و گسترش استفاده از آن در بازار، چندین کارخانه ایرانی مانند فولاد ذوب آهن، فولاد صبا فولاد زاگرس، فولاد بافیق یزد و فولاد خراسان تولید این پروفیل فولادی را آغاز کرده اند.

چه نوع شبکه 32 تولید می شود؟

میلگرد 32 معمولا در دو نوع ساده و آجدار تولید و به بازار عرضه می شود.

مهمترین کاربردهای ردیف 32 چیست؟

به روز شده در دوشنبه 10 آوریل 2023

مهمترین کاربردهای میلگرد 32 چیست؟

دسترسی سریع به محتوای این مقاله

ویژگی های میلگرد فی 32 توضیحات میلگرد فی 32 تست کاربردی میلگرد فی 32 میلگرد فی 32 توسط کدام شرکت ارائه می شود؟

میلگرد به عنوان یکی از اساسی ترین و پرکاربردترین مصالح در پروژه های ساختمانی و عمرانی شناخته می شود. این محصول انواع مختلفی دارد و هر کدام بسته به مواد اولیه مصرفی در تولید، ابعاد و شیارهای آن کاربرد متفاوتی دارد. آرماتور 32 در رده آرماتورهای سنگین در بازار فولاد قرار دارد و با توجه به خواصی که دارد در موارد خاص قابل استفاده می باشد. این محصول به تفکیک صنعت و به ازای هر کیلوگرم به بازار عرضه می شود. در این مقاله در مورد مهمترین کاربردهای میلگرد 32 صحبت خواهیم کرد.اگر شما نیز قصد استفاده از این محصول را در پروژه های خود دارید; تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

اندازه تجهیزات 32

میلگرد به عنوان یکی از اساسی ترین و پرمصرف ترین مصالح برای پروژه های ساختمانی و عمرانی شناخته می شود. علاوه بر این، آرماتورهای ساختمانی اغلب آجدار هستند. میلگرد گیج 32 یکی از میلگردهای با ضخامت بالاتر است که از استحکام زیادی برخوردار است.

مهمترین کاربردهای میلگرد 32 چیست؟

مهمترین کاربردهای میلگرد 32 چیست؟

اپلیکیشن میلگرد 32

جنس این محصول اغلب فولاد آلیاژی است. به همین دلیل استفاده از آن در ساخت و ساز می تواند دوام سازه را تضمین کند. به طور کلی، آرماتور شیاردار اصطکاک بیشتری نسبت به آرماتور ساده دارد. در نتیجه مقاومت کششی بتن را افزایش می دهند. هر چه وزن آرماتور بیشتر باشد، آرماتور عریض تر و سنگین تر باشد، این آرماتور در پروژه های ساختمانی که باید بارهای سنگین را حمل کنند نیز استفاده می شود.

مهمترین چیزی که در مورد آرمیچر سنگینی مانند آرمیچر 32 باید در نظر گرفت ناپایداری آن است. زیرا این نوع آرماتورها حاوی مقدار زیادی کربن بوده و بهتر است در قسمت های سازه ای که نیاز به خم شدن دارند از آنها استفاده شود. این مقاطع فولادی یکی از پرتولیدترین محصولات در بازار فولاد ایران می باشد و قیمت میلگرد 32 با توجه به وزن و طول مورد نیاز شما تعیین می گردد.

شرح مواد 32

میلگرد 32 یکی از پرکاربردترین مصالح ساختمانی است که در دو نوع ساده و آجدار قابل خریداری است. میلگردها در رنگ های مشکی و تیره تولید می شوند. به طور کلی آجدار نقش مهمی در ساختار ساختمان دارد و برجستگی این نوع میلگردها باعث می شود که به راحتی به بتن متصل شوند و استحکام ساختمان را افزایش دهند.

وقتی صحبت از میله 32 می شود، منظور همان نوار A3 با 400 پله است که پله های آن ضربدری و هفت و هشت است. این نوع آرماتورها از دسته آرماتورهای ترد و شکننده بوده و دارای آج پیچیده ای می باشد. اکثر کارخانه ها لوگوی خود را روی میله ها حک می کنند تا آنها را از سایر برندها متمایز کند. لازم به ذکر است که نشانه های حک شده بر روی میلگردها به استاندارد و روش ساخت این مقاطع فولادی اشاره دارد.

این محصول دارای مقاومت کششی 4000 کیلوگرم بر سانتی متر است. همچنین دارای نیروی کششی 6000 کیلوگرم بر سانتی متر است. این نوع پشتی نیز پایه 7 و 8 می باشد و سختی و خواص این محصول به حدی است که انجام عملیات جوشکاری بر روی آن ممنوع می باشد. این پشتی دارای قطر 32 سانتی متر است که نام این محصول به همین دلیل است. همچنین این محصول در سایزهای 6 متری تا 12 متری در بازار فولاد تولید و عرضه می شود و وزن تیرآهن 12 متری آن 76 کیلوگرم می باشد. کیفیت و کارایی این محصول مطابق با استانداردهای روسیه است. توجه داشته باشید که این محصول در دسته میله های سخت قرار می گیرد.

برنامه های زرهی را بررسی کنید 32

میله تقویت کننده اصلی 32 در مکان هایی که با تغییر شکل روبرو هستند استفاده می شود. این محصول اغلب برای ساخت اسکلت های بتنی و فلزی استفاده می شود. از آنجایی که مقاومت اسکلت بتنی در برابر پدیده های طبیعی و غیر طبیعی کم است. علاوه بر موارد ذکر شده، برای ساخت قلاب، یراق آلات و انواع خرپا به اندازه 32 اینچ از میلگرد استفاده شده است.

در بسیاری از پروژه ها استفاده می شود

میلگردهای سنگین مانند میلگرد 32 به دلیل استحکام بالا در بسیاری از پروژه های ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرند. به عنوان مثال می توان از این نوع میلگرد برای ساخت معابر بزرگ استفاده کرد.

درخواست کمک 32

استفاده در سازه های چند طبقه

ساختمان های چند طبقه باید استحکام بیشتری نسبت به ساختمان های یک طبقه داشته باشند. با توجه به گسترش فضاهای مسکونی به ویژه در شهرهای بزرگ، یکی از کاربردهای مهم میلگردهای سنگین، استفاده از آنها در آپارتمان ها به ویژه ساختمان های بزرگ با طبقات بلند است.

کدام کارخانه ها میلگردهای سنگین تولید می کنند؟

با توجه به کاربردهای میلگرد 32 و گسترش استفاده از آن در بازار، چندین کارخانه ایرانی فعال در زمینه میلگرد سنگین؛ آنها تصمیم گرفتند این قطعه فولادی را تولید و به بازار عرضه کنند. در ادامه به توضیح مختصری در مورد هر یک از تولید کنندگان می پردازیم.

میله ذوب آهن

ذوب آهن اصفهان یکی از 32 تولید کننده زره پوش در ایران است. محصولات این کارخانه بر اساس استانداردهای بین المللی ساخته شده و از کیفیت بالایی برخوردار است. با وجود اینکه قیمت 32 میله از این کارخانه نسبت به سایر کارخانه ها بالاتر است اما کیفیت خوبی دارند.

اتصالات صبا استیل زاگرس

میلگرد صبا فولاد زاگرس یکی دیگر از کارخانه های معتبر ایران است که به دلیل تجهیزات و امکانات پیشرفته می تواند میلگرد سنگین با کیفیت بالا تولید کند.

باربری مناسب بافق یزد

مجتمع فولاد بافق یزد در سال 1393 آغاز به کار کرد و سالانه حدود 550 هزار تن میلگرد تولید می کند. این کارخانه همه سایزهای 8-32 را تولید می کند و واحدهای تولیدی بسیار بالا هستند. همچنین برای پروژه های صنعتی و ساختمانی گزینه مناسبی محسوب می شوند.

کارخانه فولاد خراسان

کارخانه فولاد خراسان در نیشابور واقع شده و به عنوان یکی از تولیدکنندگان یراق آلات سنگین که محصولات آن علاوه بر کیفیت بالا، قیمت مناسبی نیز دارد، جزو فعالان عرصه فولاد می باشد.

میلگرد 32 یکی از میلگردهای پرکاربرد در ساختمان سازی است که از استحکام و دوام بالایی برخوردار است. خواص این میله خاص و منحصر به فرد است و به همین دلیل کیفیت میله یکی از مهم ترین معیارهایی است که در هنگام خرید باید به آن توجه کرد. اگر تا به حال سعی کرده اید از این محصول استفاده کنید و اطلاعاتی از قابلیت های آن دارید، حتما تجربیات خود را در قسمت نظرات برای ما بنویسید.

سوالات رایج

آرمیچر 32 چیست؟

میلگرد سایز 32 یکی از میلگردهای بزرگتر با مقاومت بیشتر می باشد. جنس این محصول معمولاً آلیاژ فلز است.

کدام کارخانه ها این محصول را تولید می کنند؟

با توجه به گسترش کاربرد و استفاده از فولاد 32، برخی از کارخانه های ایرانی مانند فولاد ذوب آهن، فولاد صبا فولاد زاگرس، فولاد بافیق یزد و فولاد خراسان اقدام به تولید این قسمت از فولاد کرده اند.

چه درجه ای از میلگرد تقویت کننده 32 تولید می شود؟

آرماتور 32 معمولا در دو نوع ساده و آجدار تولید و به بازار عرضه می شود.

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *