دسته‌بندی نشده

پروفیل آبرو چیست کاربرد و ویژگی آن

پرچ کاری چیست؟ مزایا و محدودیت های آن

برف و باران بر روی سقف یک سازه یا ساختمان آسیب قابل توجهی ایجاد می کند. نکته اصلی در اینجا این است که سقف باید به درستی چیده شود تا آب را به سمت پایین ساختمان هدایت کند، در غیر این صورت مشکل زیادی ایجاد می شود. پروفیل ابرو موثرترین محصول فلزی است که زهکشی سقف را تسهیل می کند در این مقاله به معرفی این محصول می پردازیم سپس کاربرد و ویژگی های آن را بیان می کنیم.

از کلیدهای بالا و پایین برای افزایش یا کاهش صدا استفاده کنید.

مواد زیادی در ساخت و ساز استفاده می شود. هر یک از این عناصر نقش مهمی در ساخت و ساز ساختمان دارند. یکی از عوامل مهم و مهم در ساخت خانه تاریخ است که به دو صورت صنعتی و معماری می باشد. پروفیل ها انواع مختلفی دارند و عملکردهای متفاوتی دارند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد باکس پروفایل خود، می توانید روی لینک زیر کلیک کنید: “جعبه پروفایل چیست; تفاوت ها، عملکردها و ویژگی های گونه های آن”

منظور از نمایه شهرت چیست؟

پروفیل ها معمولاً برای ساخت پنجره ها، درها یا قاب ها استفاده می شوند، یا گروه دیگری از آنها به عنوان استحکام اولیه استفاده می شوند. بنابراین پروفایل Abreu کمی با پروفایل های دیگر متفاوت است. این مدل پروفایل دارای ویژگی های فنی و نمایشی متفاوتی است.

لینک “قیمت پروفایل معتبر” شما را به جدول استاندارد این محصول و قیمت های به روز شده برای پروفایل مربوطه هدایت می کند.

اندازه پروفایل ابرو

پروفیل ابرو در ابعاد و اندازه های مختلف برای پوشش انواع سقف تولید می شود. این پروفیل یک طرفه و دو طرفه می باشد و هر یک از این دو فرم دارای ویژگی و کاربرد خاصی می باشد. ابعاد کلی نمایه شهرت عبارتند از:

ضخامت کانتور صورت: 2-3 میلی متر

ارتفاع پروفیل ابرو: 6 متر

ارتفاع: 16 سانتی متر (با توجه به اندازه های مختلف متفاوت است.)

وزن پروفیل آبرو: بسته به اینکه پروفیل یک طرفه یا دو طرفه باشد، ضخامت، طول و وزن این پروفیل متفاوت است. اما معمولا بیش از 70 کیلوگرم است.

توجه: ابعادی که ذکر کردیم، ابعاد تقریبی پروفیل ابرو است. در شرایط و موارد مختلف به عنوان مثال به درخواست مشتری این پروفیل در سایزهای دیگر تولید می شود.

نام شهرت واقعی همان چیزی است که در عامه به خیر معروف است. از این قابلیت برای هدایت و پرتاب آب باران یا برف بر روی انواع سقف ها به ویژه سقف ها استفاده می شود.

استفاده از نمایه شهرت

برنامه های کاربردی-نمایه-شهرت

مهمترین کاربرد کوپروفایل کنترل، جمع آوری و انتقال آب باران، برف یا هر مایعی از پشت بام به زیرزمین می باشد. برنامه های پروفایل Abru عبارتند از:

اتصال در ساندویچ پانل سقفی

انواع سقف شیروانی و غیر شیروانی

انواع پارکینگ ها و سطوح آنها برای کنترل جریان آب

محیط های مختلف پردازش مانند طیور، گلخانه ها و گاو

تولید درب های چوبی و ام دی اف

پروفیل ابرو با کدام برگه است؟

پروفیل های استقرار یک طرفه و دو طرفه مقادیر زیادی مایع را کنترل می کنند. اگر عضو صنعت فلز هستید می دانید که آهن و فولاد مقاومت بسیار کمی در برابر رطوبت و آب دارند. این قطعات فلزی مستعد زنگ زدگی و خوردگی هستند.

راه حل ها و روش های مختلفی برای مقاومت بیشتر محصولات فولادی در برابر رطوبت استفاده می شود. یکی از رایج ترین آنها گالوانیزه کردن یا “پوشش” فولاد است. ورق های مورد استفاده در این روش به ورق های گالوانیزه معروف هستند.

پروفایل های Abreu از برنامه های مختلف ایجاد می شوند. جالب است بدانید که برخی از این پروفیل ها از ورق های مرغوب ساخته شده اند. در نتیجه در برابر رطوبت و خوردگی مقاوم هستند.

انواع پروفایل شهرت

نوعی از شهرت پروفایل

انواع پروفیل ابرو ایجاد می شود. هر کدام از این مدل ها ابعاد و اندازه های متفاوتی دارند و نیازهای متفاوتی را برآورده می کنند. از معروف ترین انواع پروفیل ابرو می توان به مدل های لندن، جعبه ای، گرد، مخفی و فیتیله ای اشاره کرد. در ادامه این بخش، دو نوع رایج‌ترین نوع پروفایل شهرت مورد بحث قرار می‌گیرد و ویژگی‌های هر کدام فهرست می‌شود.

لندنی

ضخامت این پروفیل 0.4 میلی متر و طول آن تا 3 متر می باشد. برای پوشش سقف های بزرگ، پروفیل های لندن اضافه می شوند، گاهی اوقات بخش های اضافی بریده می شوند. شهرت لندن بیشترین تعداد پروفایل های شهرت موجود در بازار را پوشش می دهد و به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرد.

اما مشکل این نوع پروفیل، خوردگی و سایش طولانی مدت است. فولاد و آهن در برابر رطوبت و آب مقاومت کمی دارند. پروفیل های معروف لندن برای افزایش مقاومت در برابر آب ورق فولادی گالوانیزه می شوند. اما همچنان در دراز مدت آسیب و شکستگی رخ خواهد داد

کمد لباس

این نوع عکس زیباتر از ظاهر یک سلبریتی لندنی به نظر می رسد. در نتیجه در سقف شیروانی رستوران ها یا ساختمان های گران قیمت استفاده می شود. این پروفیل بیش از 0.4 میلی متر ضخامت دارد و تا حدی مشکل زنگ زدگی و آسیب مجسمه های لندن را جبران می کند. موارد استفاده از این پروفایل:

انواع سوله

ساختمان ها و کارخانه های صنعتی

ساختمان های بیمارستان یا خانه های سالمندان

پروفیل و سقف شیروانی

پروفیل پروفیل و سقف های مثلثی

پروفیل ابرو تاثیر زیادی بر زهکشی سقف های شیبدار دارد.

اولین نکته این است که مناطقی مانند شمال این کشور بیشتر از سایر مناطق ایران بارندگی دارند. به همین دلیل سقف خانه های شمال کشور کشویی است.

دلیل دیگر این است که کنترل آب در سقف های شیبدار دشوارتر از سقف های دیگر است.

نصب پروفیل ابروی 0 تا 100 در سقف

استفاده از پروفیل apro در سقف دو طرفه

در این قسمت نحوه راه اندازی پروفایل های شهرت را مرحله به مرحله به شما آموزش می دهیم.

مرحله اول: با در نظر گرفتن شرایط محیطی و رطوبت، یک پروفایل شهرت مناسب تهیه کنید. لطفا توجه داشته باشید که پروفیل های ضخیم تر در برابر رطوبت و خوردگی مقاوم تر هستند.

مرحله دوم: قاب های مخصوص قرار دادن آبرو را روی سقف جوش دهید و سپس پروفیل را به قاب وصل کنید. در این مرحله باید پروفیل ها را به اندازه دلخواه برش دهید و مراحل خمش و برش دقیق را طی کنید.

مرحله سوم: بعد از خم شدن و برش به سراغ ساخت تراس و تراس مخصوص بروید.

مرحله چهارم: در این مرحله باید محل نصب و محل قاب و بدنه را بررسی کنید. گاهی اوقات نصب به صورت نادرست و نامنظم انجام می شود. در نتیجه آب به پشت بام نفوذ می کند و باعث آسیب جزئی و عمده می شود.

نکته اول: برای نصب و آپلود این نوع پروفایل ها بهتر است از افراد متخصص در این زمینه کمک بگیرید. آموزش ارائه شده در این بخش فقط برای آشنایی شما با مراحل این فرآیند است. بنابراین بهتر است برای انجام اصول اولیه این فرآیند به متخصصان مراجعه کنید.

برای اطلاع از قیمت انواع باکس و پروفیل می توانید به این لینک مراجعه کنید: ” قیمت باکس پروفیل ”

نتیجه

در این مقاله ابتدا مشخصات ویژگی، کاربردها و ویژگی های آن را بررسی کردیم. سپس در مورد این که یادداشت های ابرو از چه نوع کاغذی ساخته شده اند و در صنعت ساختمان سازی از چه نوع کاغذی استفاده می شود صحبت کردیم. در ادامه مطلب به معرفی انواع آبرو پرداختیم و نحوه نصب پروفیل ابرو روی سقف شیروانی را توضیح دادیم. اگر سوالی یا تجربه ای در این زمینه دارید، سوالات خود را در قسمت نظرات مطرح کنید.

پروفایل شهرت چیست؟ نرم افزار و کارکردهای آن

برف و باران می تواند آسیب زیادی به سقف سازه ها یا ساختمان ها وارد کند. نکته اینجاست که سقف باید با سیستمی دقیق آب را به کف ساختمان هدایت کند وگرنه اتفاقات ناگوار زیادی رخ می دهد. پروفیل ابرو یکی از موثرترین محصولات فلزی است که تخلیه آب از پشت بام ها را تسهیل می کند. در این مقاله به معرفی این محصول و سپس توضیح کاربرد و ویژگی های آن می پردازیم.

برای کسانی که وقت کافی برای مطالعه این مقاله ندارند و یا می خواهند هنگام مطالعه به فایل صوتی گوش دهند، فایل صوتی زیر برای مخاطبین مجموعه اصفهان آخان آماده شده است.

از کلیدهای بالا و پایین برای افزایش یا کاهش صدا استفاده کنید.

مواد زیادی در ساخت و ساز استفاده می شود. هر کدام از این مصالح نقش اساسی در تکمیل ساختمان دارند. مشخصاتی از مصالح مهم و ضروری در صنعت ساختمان که در دو نوع صنعتی و ساختمانی وجود دارد. پروفیل ها انواع مختلفی دارند و اهداف متفاوتی دارند. برای اطلاعات بیشتر در مورد فیلد پروفایل می توانید روی لینک زیر کلیک کنید: “فیلد پروفایل چیست; تمایز انواع، کاربردها و خواص آن

معنی نام پروفایل چیست؟

شهرت پروفایل

پروفیل ها معمولاً برای ساختن پنجره ها، درها یا میله ها استفاده می شوند یا گروه دیگری از آنها برای استحکام فونداسیون مفید است. بنابراین پروفایل ابرو تا حدودی با پروفایل های دیگر متفاوت است. این مدل پروفیل دارای مشخصات فنی و ظاهری متفاوتی است.

لینک قیمت پروفایل پرستیژ شما را به جدول استاندارد این محصول و قیمت های فعلی پروفایل پرستیژ می برد.

ابعاد در نمایه جدید

Profile Apro در ابعاد و اندازه های مختلف برای پوشش انواع سطوح ساخته شده است. این پروفیل به صورت یک طرفه و دو طرفه ساخته می شود و هر کدام از این دو فرم دارای ویژگی ها و کاربردهای خاصی می باشند. ابعاد پروفایل شهرت عمومی عبارتند از:

 

ضخامت مژه: 2 تا 3 میلی متر

طول پروفیل ابرو: 6 متر

ارتفاع: 16 سانتی متر (در اندازه های مختلف متفاوت است.)

وزن پروفیل ابرو: بسته به یک طرفه یا دو طرفه، ضخامت، طول و وزن این پروفیل تغییر می کند. اما معمولا بیش از 70 کیلوگرم است.

توجه: ابعادی که ذکر می کنیم اندازه های تقریبی پروفایل Abreu است. در شرایط و موقعیت های مختلف به عنوان مثال به درخواست مشتری این پروفایل در ابعاد دیگری ساخته می شود.

این مشخصات شهرت عموماً ناودان نامیده می شود. از این پروفیل برای کانال کشی و تخلیه آب باران یا برف در انواع سقف ها به خصوص شیروانی استفاده می شود.

نمایه شهرت استفاده می کند

پروفیل آبرو چیست کاربرد و ویژگی آن

پروفیل آبرو چیست کاربرد و ویژگی آن

برنامه-نمایه-شهرت

مهمترین کاربرد پروفیل آبرو هدایت، جمع آوری و انتقال آب باران، برف یا مایعات دیگر از پشت بام به پایه ساختمان است. افزودنی های پروفایل Abru عبارتند از:

اتصال به ساندویچ پانل سقفی

انواع سقف دو مخزن آب و بدون دو مخزن آب

نوعی پارکینگ با سقف پارکینگ برای کنترل آب

انواع محیط های کشاورزی مانند طیور، مسکن و گاو.

ساخت درب های چوبی و ام دی اف

پروفیل آبرو از چه ورقه ای ساخته شده است؟

پروفایل های تک و دوتایی با مقدار زیادی مایع همراه است. اگر عضو صنعت فلز هستید می دانید که آهن و فولاد در برابر رطوبت و آب مقاومت ضعیفی دارند. این قطعات فلزی دائما در حال زنگ زدن و خوردگی هستند.

برای افزایش مقاومت محصولات فولادی در برابر رطوبت از راه حل ها و روش های مختلفی استفاده می شود. گالوانیزه کردن یا “پوشش” ورق فولادی یکی از رایج ترین آنها است. ورق های مورد استفاده در این روش به ورق های گالوانیزه معروف هستند.

پروفیل های ابرو بر اساس کاربرد از انواع ورق های گالوانیزه ساخته می شوند. جالب است بدانید که برخی از این پروفیل ها از ورق هایی با کیفیت بالاتر ساخته شده اند. در نتیجه در برابر رطوبت و زنگ زدگی مقاومت بیشتری خواهند داشت.

یک نوع نمایه شهرت

انواع اعتبار پروفایل

انواع پروفیل های Abreu تولید می شود. هر کدام از این مدل ها ابعاد و اندازه های متفاوتی دارند و نیازهای متفاوتی را برآورده می کنند. از محبوب ترین پروفیل های آبرو می توان به مدل های لندن، مربع، گرد، فرورفته و اکسیس اشاره کرد. در ادامه این بخش، ما دو نوع رایج از پروفایل های شهرت را بررسی می کنیم و ویژگی های هر کدام را فهرست می کنیم.

لندنی ها

ضخامت این پروفیل 0.4 میلی متر و طول آن به 3 متر می رسد. برای پوشش سقف های بزرگ، پروفیل های لندن را به یکدیگر متصل می کنند و گاهی اوقات قطعات اضافی را برش می دهند. شهرت لندن تعداد زیادی از پروفایل های افراد مشهور در بازار را پوشش می دهد و بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

البته مشکل این نوع پروفیل ها خوردگی و ساییدگی طولانی مدت است. آهن و فولاد مقاومت کمی در برابر رطوبت و آب دارند. مشخصات شهرت لندن برای افزایش مقاومت ورق فولادی در برابر آب گالوانیزه شده است. اما همچنان در درازمدت آسیب و تخریب اتفاق می افتد.

جعبه

چنین پروفایلی از سلبریتی های لندن جذاب تر است. در نتیجه در پشت بام های گران قیمت رستوران ها یا امکانات گران قیمت استفاده می شود. این پروفیل ضخامتی بیشتر از 0.4 میلی متر دارد و تا حدودی مشکل زنگ زدگی و خوردگی پروفیل های لندن را جبران می کند. مزایای این پروفایل:

انواع سوله

ساختمان های صنعتی و تولیدی

ساختمان بیمارستان یا مرکز بهداشت

d مشخصات او چت چنگال

مشخصات سقف شیروانی

نیم رخ ابرو تأثیر عمده ای در هدایت آب در سقف های شیروانی دارد.

اولین نکته این است که مناطقی مانند شمال ایران نسبت به سایر مناطق ایران بارندگی بیشتری دارند. به همین دلیل سقف خانه های کره شمالی شیب دار است.

نکته دوم این است که کنترل آب در سقف های شیبدار نسبت به سقف های دیگر کمی دشوارتر است.

نصب پروفیل ابرو از 0 تا 100 روی سقف شیروانی

استفاده از پروفایل های آبرو در سقف های شیروانی

در این قسمت نحوه راه اندازی پروفایل محبوب را مرحله به مرحله به شما آموزش می دهیم.

مرحله اول: تهیه شهرت مناسب بر اساس شرایط محیطی و رطوبت هوا. توجه داشته باشید که پروفیل های ضخیم در برابر رطوبت و پوسیدگی مقاوم هستند.

مرحله دوم: قاب های مخصوص نصب آبرو را روی سقف جوش داده و سپس پروفیل را به قاب وصل کنید. در این مرحله باید پروفیل ها را به اندازه دلخواه برش دهید و با دقت مراحل خمش و برش را طی کنید.

مرحله سوم: پس از خم شدن و برش، اقدام به ساخت تراس و تراس مخصوص نمایید.

مرحله 4: در این مرحله، فقط باید موقعیت درج و قاب را بررسی کنید. گاهی اوقات نصب ناقص و نامنظم است. به همین دلیل خسارات جزئی و عمده ای در اثر نشت آب به پشت بام ایجاد می شود.

اول: برای نصب و دانلود این نوع پروفایل ها بهتر است از افراد متخصص در این زمینه کمک بگیرید. آموزش موجود در این بخش فقط برای راهنمایی شما در مراحل این فرآیند است. بنابراین بهتر است برای انجام اصول اولیه این فرآیند به متخصصان مراجعه کنید.

برای اطلاع از قیمت انواع قوطی و پروفیل روی این لینک کلیک کنید: ” قیمت قوطی پروفیل ”

راه حل

در این مقاله ابتدا مشخصات شهرت، کاربردها و ویژگی های آن را بررسی کردیم. در ادامه در مورد اینکه پروفیل ابرو از چه ورق هایی ساخته شده و دقیقاً برای چه کاری در صنعت ساختمان استفاده می شود صحبت کردیم. در ادامه مطلب به معرفی انواع آبرو پرداختیم و نحوه نصب پروفیل ابرو در سقف شیروانی را توضیح دادیم. اگر سوالی یا تجربه ای در این زمینه دارید، سوالات خود را در قسمت نظرات مطرح کنید.

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *