دسته‌بندی نشده

کارکردها و کاربردهای میلگرد 14 چیست؟

اگر در صنعت ساختمان فعال هستید حتما استفاده از میلگرد 14 را تجربه کرده اید! میلگرد 14 یکی از مهمترین و پرکاربردترین مقاطع فولادی است که طبق استانداردهای روسیه تولید و روانه بازار فولاد می شود. اما این محصول تنها در صنعت ساختمان مورد استفاده قرار نمی گیرد. تعداد درخواست ها برای میلگرد 14 زیاد است. در ادامه این مقاله مهم ترین کاربردهای این مقطع فولادی را با هم مرور می کنیم. همچنین نحوه خرید میلگرد 14 و هزینه آن را به شما خواهیم گفت. با ما زندگی کن

خواص میلگرد 14

زره 14 دنده در چند نوع A3، A2 و A4 تولید می شود که هر کدام ویژگی ها و خواص خاص خود را دارند. قطعات تولید شده در این شکل ها شامل طیف وسیعی از وزن ها و مقاومت ها هستند. محصولات تولید شده با گرید A2 به صورت مارپیچ در بازار به فروش می رسد. این محصولات نسبت به دو گرید دیگر استحکام کمتری دارند.

سطح A3 مربوط به میله های آجدار، معمولاً نان است. این محصولات در صنعت نیز کاربرد دارند. اما قوی ترین و قوی ترین میلگرد 14 مربوط به A4 می باشد. این محصول بیشتر از فولاد محکم و بادوام ساخته شده است.

میانگین وزن هر شاخه 14 میله ای 1.25 کیلوگرم است. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به انواع فلز به کار رفته اشاره کرد. ترکیب مواد به کار رفته در این محصول بستگی به سازنده ای دارد که آن را تولید می کند.

از دیگر ویژگی های این سایز میله می توان به موارد زیر اشاره کرد:

این محصول در حال حاضر دارای وزن 4000 کیلوگرم بر سانتی متر مربع می باشد.

تنش شکست این پروفیل فولادی برابر با 6000 کیلوگرم بر سانتی متر مربع است.

این محصول فولادی در هنگام شکست 14 درصد تغییر شکل می دهد.

این میلگرد از 14 رزوه پیچیده و مارپیچ تشکیل شده است که به میلگرد نیمه خشک معروف است.

یکی از ویژگی های این محصول رعایت استاندارد در زمان تولید می باشد. تعداد کارخانه هایی که این بخش را تولید می کنند متعدد است. بنابراین بهتر است قبل از خرید به نکات زیر توجه ویژه ای داشته باشید. این استانداردها از جمله نکاتی است که پس از خرید روی بازی درج می شود.

SA, JU, JT, CU, CT برخی از کدهای اصلی هستند که در سایز 14 میله مشاهده می کنید. امتیاز این محصول A2 است و اگر C باشد پس A3 است حروف بعدی T و U نشان دهنده روش ساخت بخش است. امتیازات بر کاربرد این مرحله تاثیر می گذارد

Mánsfestingarforrit 14

با نصب پادری بر روی سطح و بدنه اصلی از لغزش بتن جلوگیری کرده و استحکام سازه را افزایش می دهد. یکی از مهمترین وظایف آج روی سطح این مقطع فولادی افزایش سطح تماس بین بتن و میلگرد می باشد.

می توان از آن برای اجرای حرارتی استفاده کرد.

ستون ها مهمترین عناصر سازه هستند که باید محکم و بادوام باشند. این مشکل باعث استفاده از تیرها و میله های مختلف در اطراف ستون های سازه شد. در برخی مناطق می توان از این محصول به عنوان تقویت کننده ستون استفاده کرد. البته به یاد داشته باشید که این کار را می توان برای سازه هایی با وزن معمولی و سبک انجام داد.

انواع تیرها از آن ساخته می شود

چوب انواع مختلفی دارد که هر کدام برای قسمتی از ساختمان استفاده می شود. آنها از این محصول در ساخت چوب های خاصی استفاده می کنند. این نوار دارای خواص فیزیکی و شیمیایی خوبی است. یکی از بهترین گزینه ها محسوب می شود.

هنگام اعمال فونداسیون، از آن به عنوان آرمیچر بلند استفاده می شود

آرماتورهای طولی و عرضی در اصل همان میلگردهای مورد استفاده در ساخت و ساز ساختمان هستند. یکی از مهمترین کاربردهای میلگرد 14 استفاده از آن به عنوان آرماتور طولی و عرضی می باشد.

ساخت تیرهای بتنی در سازه های بتن آرمه

یکی از کاربردهای میلگرد سایز 14 اجرای تیرهای بتنی در سازه های بتن آرمه می باشد. بارهای مرده و زنده ساختمان ابتدا به اعضای افقی معروف به تیرها منتقل می شود. از طریق تیر می باشد و بنابراین می توان بار را به ستون و سپس به فونداسیون منتقل کرد. در برخی موارد از میلگردهای تقویت کننده 14 برای اجرای تیرهای بتنی در سازه استفاده می شود.

به یاد داشته باشید که استفاده از میلگرد 14 بهترین گزینه برای دیوارهای باربر و قاب های خمیده نیست. ضمناً این قطعه در مکان هایی که امکان تغییر شکل وجود دارد قابل استفاده نیست.

قیمت 14

نوسانات بازار فولاد در ایران را نمی توان انکار کرد. این محصول همچنین یکی از پرکاربردترین قطعات فلزی است که بدون آن ساخت و ساز امکان پذیر نخواهد بود. قیمت میلگرد نیز به شدت به ارزش دلار وابسته است. بنابراین بهتر است ارزش این قطعه را روزانه و دقیق رصد کنید. بهترین مکان برای استفاده برای این منظور؛ اصفهان فلزی است.

اصفهان آهن سابقه طولانی در آهن و فولاد دارد. او بهترین را برای شما انتخاب کرد. قیمت ها روزانه در سایت درج می شود. همچنین برای ارتباط راحت با شما اصفهان آهن در حال فعالیت در شبکه اجتماعی است.

ساخت و ساز تنها یکی از کاربردهای آرماتور 14 است. این محصول توسط شرکت های مختلف تولید می شود. امروزه تهیه آن آسان است. کافی است با کارشناسان اصفهان آهن تماس بگیرید و از آنها راهنمایی بخواهید. ما آماده ارائه بهترین محصولات از شرکت های مختلف به شما هستیم.

سوالات رایج

ویژگی های اصلی میلگرد 14 چیست؟

آرماتور 14 به عنوان آرماتور طولی در ساخت پی، تیرهای بتنی در ساخت بتن آرمه و انواع تیرها استفاده می شود.

میلگرد سایز 14 چه ویژگی هایی دارد؟

این محصول از رشته های کامپوزیت و تابیده تشکیل شده و به مواد نیمه خشک معروف است. همچنین دارای مقاومت تسلیم 4000 کیلوگرم بر سانتی متر مربع و مقاومت کششی 6000 کیلوگرم بر سانتی متر مربع است.

چگونه می توان ارزش میلگرد 14 را پیدا کرد؟

اطلاع از قیمت به روز این محصول یکی از مهم ترین نکاتی است که قبل از خرید باید به آن توجه کنید. نقد و بررسی روزانه سایت اصفهان آخان را به مهمانان عزیز ارائه دهید.

کارکردها و کاربردهای میلگرد 14 چیست؟

به روز شده در دوشنبه 10 آوریل 2023 0

کاربرد میلگرد 14

دسترسی سریع به محتوای این مقاله

مشخصات میلگرد 14 کاربرد میلگرد 14 قیمت میلگرد 14

اگر در ساخت و ساز کار می کنید، بدون شک از میلگرد 14 استفاده خواهید کرد. میلگرد 14 یکی از مهمترین و پرکاربردترین قطعات فولادی است که طبق استانداردهای روسیه تولید و به بازار فولاد عرضه می شود. اما این محصول تنها در صنعت ساختمان مورد استفاده قرار نمی گیرد. تعداد درخواست ها برای میلگرد 14 بسیار زیاد است. در ادامه این مقاله، با هم مهمترین کاربردهای این بخش فولاد را بررسی خواهیم کرد. نحوه دریافت قیمت میلگرد 14 رو هم توضیح میدم. با ما بمان

نشانه های تقویت 14

میلگرد 14 دنده در انواع مختلف از جمله A3، A2 و A4 تولید می شود که هر کدام ویژگی ها و ویژگی های خاص خود را دارند. اجزای تولید شده در این شکل شامل انواع مختلف وزنه ها و استحکامات می باشد. میلگرد تولید شده در گرید A2 به صورت مارپیچ در بازار به فروش می رسد. این محصول نسبت به دو گرید دیگر قدرت کمتری دارد.

استاندارد A3 به میله های آجدار، معمولاً خرپاها اشاره دارد. این محصولات در صنعت نیز کاربرد فراوانی دارند. اما سخت ترین و قوی ترین زره 14 به A4 گره خورده است. این محصول اغلب از فولادهای بسیار سخت که استحکام بالایی دارند ساخته می شود.

وزن تقریبی هر شاخه میلگرد 14 1.25 کیلوگرم می باشد. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به تنوع استیل استفاده شده اشاره کرد. فرمول شیمیایی استفاده شده در این محصول بستگی به کارخانه تولید کننده آن دارد.

سایر ویژگی های این سایز عبارتند از:

این محصول دارای فشار جریان 4000 کیلوگرم بر سانتی متر مربع می باشد.

فشار شکست این قطعه فولادی برابر با 6000 کیلوگرم بر سانتی متر مربع است.

این محصول فولادی در هنگام شکست 14 درصد تغییر شکل دارد.

میلگرد 14 دارای آج پیچیده و مارپیچ می باشد که به آن میلگرد خشک می گویند.

یکی از ویژگی های این محصول استانداردی است که در زمان تولید رعایت شده است. تعداد کارخانه های تولید کننده این بخش زیاد است. بنابراین بهتر است قبل از خرید به این نکات توجه ویژه ای داشته باشید. این نقش ها از جمله نقاطی هستند که پس از خرید روی میلگرد نوشته می شوند.

SA، JU، JT، CU، CT برخی از مهم ترین کدهایی هستند که می توانید در اندازه 14 میله مشاهده کنید. کد SA یعنی میلگردی که خریداری کردید کلاس A4 است. اگر حرف اول J باشد. این کلاس محصول A2 و اگر C باشد A3 است. حروف T و U که در موقعیت بعدی قرار می گیرند، روش ساخت مقطع را نشان می دهند. حرف T مخفف میلگرد ساخته شده توسط فرآیند ترمکس و U مخفف فرآیند آلیاژی است. به یاد داشته باشید که تمامی این نکات بر اجرای این مرحله تاثیر می گذارد.

کاربرد آرماتور 14

این محصول به دلیل دارا بودن نقش و نگار در سطح و بدنه از لغزش بتن و در نهایت افزایش مقاومت سازه جلوگیری می کند. یکی از مهمترین ویژگی های نقوش سطحی این قطعه فولادی افزایش سطح تماس بتن با آرماتور می باشد.

می توان از یک ستون برای پیاده سازی استفاده کرد

ستون ها مهمترین اعضای سازه ای هستند که باید محکم و بادوام باشند. این مقاله امکان استفاده از ستون ها و تیرها را برای تمام ستون های یک سازه فراهم کرد. در برخی مناطق می توان از این محصول به عنوان میلگرد استفاده کرد. البته به خاطر داشته باشید که این اتفاق در ساختمان های معمولی و کم بار می تواند رخ دهد.

از آن برای ساخت انواع تیرآهن استفاده می شود

چوب انواع مختلفی دارد که هر کدام برای قسمت های مختلف سازه استفاده می شود. از این محصول برای ساخت انواع دیگر چوب استفاده می کنند. این فیکسچر خواص شیمیایی و فیزیکی خوبی دارد. یکی از بهترین گزینه ها محسوب می شود.

به عنوان تقویت کننده طولی در قرار دادن فونداسیون استفاده کنید

طول و جهت همان مصالح ساختمانی هستند. یکی از مهمترین کاربردهای میلگرد 14 استفاده از آن به عنوان تکیه گاه طولی و عرضی می باشد.

ساخت تیرهای بتنی در کارهای بتن آرمه

یکی از کاربردهای میلگرد سایز 14 استفاده از تیرهای بتنی در سازه های بتن آرمه می باشد. بارهای مرده و زنده ساختمان ابتدا به اعضای افقی به نام تیرها منتقل می شود. از طریق تیر و از این طریق می توان بار را به ستون و سپس به پی منتقل کرد. در برخی موارد از میلگرد 14 برای اجرای تیرهای بتنی در سازه استفاده می شود.

توجه داشته باشید که استفاده از آرماتور 14 برای دیوارهای باربر و قاب های شیبدار انتخاب مناسبی نیست. ضمناً در مکان هایی که امکان تغییر شکل وجود دارد نمی توان از این قطعه استفاده کرد.

هزینه وسایل 14

کاهش ارزش بازار فولاد ایران غیرقابل انکار است. همچنین یکی از پرکاربردترین قطعات فلزی است که بدون آن ساخت و ساز غیرممکن است. قیمت میلگرد نیز وابستگی زیادی به قیمت دلار دارد. بنابراین توصیه می شود هر روز بر قیمت این قطعه نظارت دقیقی داشته باشید. این بهترین وب سایت موجود برای این منظور است. اصفهان آهن است.

اصفهان آهن سابقه طولانی در صنعت آهن و فولاد دارد. او بهترین را برای شما انتخاب خواهد کرد. قیمت ها روزانه در سایت این برند بارگذاری می شود. همچنین اصفهان آهن برای ارتباط آسان با شما در شبکه های اجتماعی مختلف فعال است.

تجهیزات ساختمانی تنها یکی از 14 کاربرد است.این محصول توسط کارخانه های مختلف تولید می شود. امروزه انجام آن آسان است برای این کافی است با کارشناسان اصفهان آهن تماس بگیرید و از آنها راهنمایی بخواهید. ما آماده ارائه بهترین محصولات از کارخانه های مختلف هستیم.

کارکردها و کاربردهای میلگرد 14 چیست؟

کارکردها و کاربردهای میلگرد 14 چیست؟

سوالات متداول

کاربردهای اصلی ردیف 14 چیست؟

میله برس 14 به عنوان تقویت کننده طول در فرآیند پی، در اجرای تیرهای چوبی برای سازه های بحرانی و در ساخت انواع سازه ها استفاده می شود.

میلگرد سایز 14 چه ویژگی هایی دارد؟

این محصول دارای آج پیچیده و مارپیچ است و به میلگرد نیمه خشک معروف است. همچنین تنش فعلی 4000 کیلوگرم بر سانتی متر مربع و تنش شکست 6000 کیلوگرم بر سانتی متر مربع است.

چگونه هزینه میلگرد 14 را دریابید؟

اطلاع از قیمت به روز این محصول یکی از مهم ترین نکاتی است که قبل از خرید باید به آن توجه کنید. عزیز قیمت روز سایت اصفهان آخان را در اختیار شما عزیزان قرار می دهد.

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *