دسته‌بندی نشده

شرکت آریا ذوب – معرفی

امروزه به دلیل درخواست های فراوان و ساخت و ساز های بسیار در سطح کشور کارخانه های تولید فلز هرساله بیشتر می شوند که در این راستا شرکت آریا ذوب در سال 81 تاسیس و در سال 83 با انگیزه فراوان در شهرک اشتهارد به بهره برداری رسید که هرساله هزاران تن میلگرد را به بازار عرضه میکند. از نکات مثبت جدا از خرید و فروش و همچنین تامین نیاز های ساخت و ساز وجود همچین شرکت هایی در سطح کشور به آماربیکاری کمک خواهد کرد و چندصد نفر در این شرکت ها مشغول به کار هستند و شرکت میلگرد آریا ذوب نیز توانسته است افراد متخصص و نیروهای ساده را به کار بگیرد و تولیدات خود را به بالاترین سطح کیفیت برساند.

قیمت میلگرد آریا ذوب

میلگرد آریا ذوب به دلیل کیفیت بالا در سایرمیلگرد های جایگاه بزرگی دارد و توانسته است طرفداران مربوط به خود را داشته باشد. عوامل مختلفی در قیمت میلگرد تاثیرگذار هستند که مهترین انها را میتواند مواد اولیه و واردات و حمل و نقل اشاره کرد. خریدران میلگرد به دنبال قیمت پایین و کیفیت بالا هستند و این فقط با معرفی کامل و راهنمایی کارشناسان فروش رقم خواهد خورد.

یکی دیگر از تاثیرات دومینوی افزایش قیمت میلگرد، افزایش شدید قیمت میلگرد فولادی است. میلگرد فولادی است که در ساخت و ساز بتن استفاده می شود. اگرچه تمام بتن ها در نهایت ترک خواهند خورد، میلگردها و سایر مواد تقویت کننده، به کنترل محل و وسعت ترک ها کمک می کنند. همچنین استحکام ساختاری را برای پروژه فراهم می‌کند که برای تلاش‌های تجاری بزرگ حیاتی است. اثر دومینو به اجزای فلزی ساختاری ختم نمی شود. هزینه بتن مسلح نیز به دلیل این افزایش شدید میلگرد فولادی افزایش یافته است.

میلگرد آریا ذوب

میلگرد آریا ذوب

قیمت امروز میلگرد آریا ذوب

قیمت فولاد در حال افزایش است. این برای هیچ کس در صنعت ساخت و ساز خبری خوبی نیست. اما افزایش فوق‌العاده، تقاضای ثابت و کمبود عرضه باعث افزایش در سایر مواد تجاری حیاتی ساخته شده از این فلز محبوب شده است. روند هزینه ها و تجزیه و تحلیل قیمت مواد به طور مداوم موضوع بحث داغ در صنعت ساخت و ساز و فراتر از آن است – چه در پاسخ به سیاست های عمومی، نگرانی در مورد زیرساخت ها یا اثرات همه گیری و بلایای طبیعی. به عنوان یک شرکت پیشرو در صنعت تولید میلگرد آریا ذوب ما از این گفتگو استقبال می کنیم و می خواهیم تخصص خود را اضافه کنیم.

به صورت لحظه ای قیمت میلگرد و محصولات فولادی به صورت انلاین در فروشگاه آهن نمایش داده میشوند. افزایش مداوم قیمت فولاد سازه ای یک اثر دومینو ایجاد کرده است. قیمت عرشه های فلزی و میلگردهای فولادی در حال افزایش است زیرا تولیدکنندگان با کمبود وخیم تر شدن اجزای اصلی این مصالح ساختمانی دست و پنجه نرم می کنند. عرشه فلزی اغلب به عنوان سقف سازه ای یا کفپوش در ساخت و سازهای تجاری استفاده می شود.

خرید مستقیم میلگرد از کارخانه

خرید مستقیم میلگرد از کاخانه دارای خصوصیات مهمی است که مهمترین آن قیمت مقرون به صرفه نسبت به بازار می باشد. تعداد زیادی کارخانه های تولید مقاطع فولادی در شهرهای ایران موجود هستند که هرکدام نسبت به هزینه های موجود قیمت میلگرد خود را تعیین کرده و به بازار عرضه میکنند. کارخانه‌ها تمایل دارند قیمت‌های پایین‌تری را در مقایسه با شرکت‌های تجاری ارائه دهند، و شما کنترل بیشتری بر محصولات خود خواهید داشت، زیرا مستقیماً با کارخانه‌ای که مسئولیت تولید محصولات خود را بر عهده دارد در ارتباط هستید. با این حال کارخانه ها مجموعه بسیار کوچکتری از محصولات و مقادیر حداقل سفارش بالاتری دارند. فروشگاه آهن توانسته است انواع قیمت میلگرد با سایزبندی های مختلف را مهیا کند و این شرایط خوبی را برای خریداران میلگرد و دیگر مقاطع فولادی فراهم کرده است.

عوامل موثر در افزایش هزینه های فولاد

فولاد در همه جا ایران وجود دارد و از ساختمان ها، کارخانه ها و پل های ما حمایت می کند. این یک ماده حیاتی در مدارس، ماشین ها و آشپزخانه های ما است. کشور شاهد افزایش چشمگیری در هزینه های خود بوده است که پیامدهای واقعی برای صاحبان مشاغل، پیمانکاران و مصرف کنندگان داشته است. اگر اخیراً سعی کرده اید وسیله ای یا ماشینی بخرید، می توانید آن را تأیید کنید. مهندس اصلی داده‌های هزینه ساخت و ساز ما چهار عامل مؤثر در نوسانات قیمت فولاد را شناسایی کرد: هزینه‌های ساخت فولاد، هزینه‌ها و تعرفه‌های حمل و نقل، نیروی کار نصب وعرضه و تقاضا.

تامین کننده قابل اعتماد میلگرد آریا ذوب

فروشگاه آهن با انبوهی از دانش و تجربه در کنار محصولات باکیفیت، یک فروشنده قابل اعتماد میلگرد آریا ذوب است. ما علاوه بر داشتن محصولات مناسب برای پروژه شما، تحویل سریع 1-2 روزه و خدمات نامحدود رایگان را نیز ارائه می دهیم. امروز میلگرد آجدار و یا ساده خود را به صورت آنلاین خریداری کنید یا با تیم ما تماس بگیرید تا در مورد گزینه های شما صحبت کنند.

نمرات میله های تقویت کننده فولادی ملایم

میلگرد آریا ذوب به عنوان میلگرد تقویت شده شناخته می شود، محصولی بسیار بادوام است که معمولاً در تجارت ساختمان برای افزایش پایداری بتن استفاده می شود. ریخته‌گری میلگردهای تقویت‌کننده فولادی در پایه‌ها قبل از ریختن بتن تازه، استحکام کششی سازه را بسیار بهبود می‌بخشد.

میلگرد بر روی سطح خود فرورفتگی های قابل مشاهده ای دارد. اینها به میلگرد تقویت کننده کمک می کنند تا هنگام ریخته گری به طور مکانیکی با بتن بچسبد و در نتیجه خطر لغزش را کاهش دهد. همچنین، میلگرد را می توان با خم شدن و قلاب شدن در انتها در اطراف بخش های بتنی و سایر بخش های فولادی قفل کرد.

ابعاد میلگرد خود را انتخاب کنید

این محصول همه کاره و مقاوم در تعدادی قطر و طول موجود است. که توانایی آن را برای استفاده در تعدادی از کاربرد ها تضمین می کند. در فروشگاه فلز ما طیف گسترده ای از میلگردهای فولادی نرم را در قطعات 8 میلی متری، 10 میلی متری، 12 میلی متری، 16 میلی متری، 20 میلی متری و 25 میلی متری 30 میلی متری موجود داریم که در طول های 3 یا 6 متری عرضه می شوند. این انبوهی از اندازه ها به شما اطمینان می دهد که نقطه شروع عالی برای دریافت اندازه مناسب پروژه خود دارید.

با این حال، اگر این دو طول کار نمی‌کنند، ما یک سرویس برش نامحدود رایگان را نیز ارائه می‌دهیم که به گونه‌ای طراحی شده است که مواد عالی برای کارتان را در اختیار شما قرار دهد. اره نواری پیشرفته ما قادر است قیمت میلگرد را سریع و دقیق انجام دهد، بنابراین لازم نیست نگران برش دادن آن در محل باشید.

اندازه گیری مقاومت فلز (استحکام کششی و ضربه)

هنگام انتخاب یک فلز برای یک پروژه خاص، یکی از مهم ترین ملاحظات – به ویژه در مورد کاربردهای سازه ای – استحکام کششی و مقاومت ضربه ای است. دانستن اینکه این خواص مکانیکی چیست و چگونه می توان آنها را ارزیابی کرد برای انتخاب فلز مناسب برای پروژه شما ضروری است. میلگرد آریا ذوب دارای مقاومت بالایی از نظر سطح کششی و ضربه می باشد که دربین میلگرد ها رتبه بالایی دارد. سطح مقاومت کششی بالا در سازه های فولادی و ساخت و ساز اهمیت بالایی دارد و تمامی این موارد توسط مهندس سازه محاسبه شده و استحکام بنا براین شرط می باشد.

استحکام کششی چیست؟

استحکام کششی مقداری است که نشان دهنده توانایی فلز در مقاومت در برابر تغییر شکل و شکست در هنگام اعمال بارهایی است که آن را از هم جدا می کند (معروف به بارهای کششی). استحکام کششی معمولاً از طریق واحدهای پوند بر اینچ مربع PSI  یا پاسکال Pa تعیین می شود.

3 نوع مختلف مقاومت کششی میلگرد وجود دارد:

  • استحکام تسلیم کششی
  • استحکام کششی نهایی
  • استحکام کششی شکست

استحکام تسلیم قدرتی است که یک فلز قبل از شروع به تغییر شکل پلاستیکی دارد. استحکام کششی نهایی حداکثر استحکام کششی یک فلز است و معمولاً پس از شروع تغییر شکل پلاستیک پیدا می‌شود. استحکام کششی شکست، مقاومت فلز در نقطه شکست نهایی است.

تست استحکام کششی میلگرد

برای تست صحیح استحکام کششی یک ماده به یک دستگاه تست کشش نیاز است. این دستگاه از دو مجموعه فک، واحد کنترل و سیلندر تشکیل شده است که نیروی بار کششی را ایجاد می کند. برای انجام آزمایش، یک نمونه فلزی در فک ها قرار می گیرد. در بیشتر موارد، فلز به گونه‌ای ماشینکاری می‌شود که در جایی که توسط فک‌ها بسته می‌شود، ضخیم‌تر از وسط باشد. این کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که شکستگی در فک ها رخ نمی دهد و نتیجه تمرکز استرس از فک ها نخواهد بود.

سیلندرها با استفاده از واحد کنترل فعال می شوند و یک یا هر دو مجموعه فک شروع به دور شدن از یکدیگر می کنند که فشار کششی بر فلز اعمال می کند. هنگامی که ماده به نقطه شکست خود می رسد، داده هایی از واحد کنترل در مورد میزان نیروی استفاده شده بازیابی می شود. سپس داده‌های نیرو همراه با سطح مقطع فلز برای محاسبه نیرو بر واحد سطح مانند PSI یا Pa استفاده می‌شود. نتایج آزمون کشش را می‌توان بر روی یک منحنی تنش-کرنش نمایش داد.

استحکام کششی یک ویژگی مکانیکی است که اغلب مستند شده است، زیرا بسیاری از فلزات در طول عمر مفید خود نیاز به بار کششی دارند. برخی از مثال‌های عملی که در آن استحکام کششی مورد توجه قرار می‌گیرد عبارتند از: زنجیر برای بلند کردن یا بکسل کردن، بست‌ها در هنگام سفت شدن، یا فلزات ساختاری در آسمان‌خراش وقتی باد نیرو به ساختمان وارد می‌کند.

قدرت ضربه چیست؟

استحکام ضربه توانایی فلز برای جذب انرژی برخورد در حالی که در برابر ترک یا شکست مقاومت می کند. قدرت ضربه نیز به عنوان چقرمگی شناخته می شود و معمولاً بر حسب فوت پوند بیان می شود.

تست قدرت ضربه

روش های مختلفی برای تست قدرت ضربه وجود دارد. یکی از پرکاربردترین تست ها تست آزمایش ضربه شارپی است. برای انجام تست، یک نمونه فلزی به اندازه ای که توسط یک استاندارد تعریف شده است، ماشین کاری می شود و دارای یک بریدگی دقیق در مرکز است. این به عنوان یک متمرکز کننده تنش هندسی عمل می کند به طوری که مواد در محل مورد نظر در طول آزمایش شکسته می شوند. ضروری است که این بریدگی با دقت فوق العاده ماشین کاری شود زیرا برای بازیابی نتایج دقیق آزمایش بسیار مهم است.

سپس نمونه فلزی در یک تستر ضربه شارپی بارگذاری می شود. تستر از یک جاذب برای نمونه و یک آونگ با وزن مشخص در موقعیت افقی تشکیل شده است. در طول آزمایش، آونگ آزاد می شود و انرژی جذب شده توسط فلز هنگام برخورد آونگ و تغییر شکل آن ثبت می شود. سپس مقدار انرژی جذب شده با مقادیر ابعادی فلز برای محاسبه مقاومت ضربه فلز استفاده می شود. این آزمایش اغلب در چندین دما مختلف انجام می شود زیرا دما می تواند تأثیر زیادی بر مقاومت ضربه فلز داشته باشد.

استحکام ضربه یک ویژگی مکانیکی مهم است که باید دانست زیرا فلزات در بسیاری از کاربردها در معرض برخورد و ضربه قرار می گیرند – حتی اگر برنامه ریزی نشده باشد. نمونه‌های روزمره از تنش‌های ضربه‌ای که بر فلزات اعمال می‌شود عبارتند از برخورد سر چکش با یک جسم.

تامین کننده میلگرد شما

تیم دوستانه، مفید و آگاه ما در انتظار کمک به شما در مورد تمام نیازهای قیمت میلگرد آرماتور فولادی هستند.. خرید آنلاین یا تلفنی تماس با شماره..

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *